11.8.2017 ob 5:50
Prisrčni dodatki, privlačne barvne kombinacije in čudoviti interierji so botrovali želji, da ustvari nekaj svojega – znamko, ki je plod njene večne ljubezni do notranjega oblikovanja in dekoracije doma. Za znamko Ruby Lama stoji Maša, oblikovalka in ustvarjalka, nepoboljšljiva ljubiteljica lepih stvari, sončnih dni, kave in nasmejanih ljudi.
Sodobno in minimalistično, ki vam polepša dom in dan
Po izobrazbi je diplomirana kulturologinja, vendar jo je svet dizajna potegnil vase in usmeril na pot podjetništva in ustvarjanja. "Svoj navdih sem našla predvsem v nevtralnih barvnih shemah in sodobnih dodatkih z minimalističnim videzom, kljub temu pa je moj cilj ustvarjati vsestranske izdelke, ki jih lahko vsakdo vključi v svoj dom in ga s tem polepša. Verjamem, da so detajli tisti, ki naredijo dom avtentičen," nam je o znamki zaupala Maša.
Dekorativne blazine, podloženi obešalniki, dodatki za otroške sobice in obeski za ključe
Pod znamko Ruby Lama tako najdete dodatke za dom in vsakdanje življenje, namenjene za vse, ki se navdihujejo nad sodobnimi trendi. To so v glavnem raznovrstne dekorativne blazine in prevleke, podloženi obešalniki, dodatki za otroške sobice in obeski za ključe.
Od dela z računalnikom do same produkcije
In kako je videti njen delovni kotiček? Ima kar dva! Prvi je posvečen predvsem delu z računalnikom – oblikovanju, trgovini, mreženju, itd., drugi pa je namenjen dejanskemu ustvarjanju in produkciji izdelkov. Ta se ponavadi zgodi spontano, saj je kreativnost zelo težko izsiliti.
"Rada stremim za novostmi, kar se tiče interierja, tako da se tukaj začne moja inspiracija, ki pa jo nadgradim z lastno estetiko. Nov izdelek vedno začnem z vizualizacijo njegovega videza, primernih materialov, uporabnosti, celo prostora, v katerega bi ta spadal. Nato si skiciram nekaj detajlov in poskusim naredit izdelek, kot sem si ga zamislila. Včasih uspe v prvem poskusu, včasih je potrebno kaj prilagoditi, saj se morda materiali ne ujemajo ali pa potrebuje sama ideja nekaj popravkov. Pravzaprav gre pri celotnem procesu za učenje, poskusi in napake so tiste, ki izdelek izboljšajo in dajo na koncu dober rezultat," nam je zaupala ustvarjalka.
Poslovna pot od hobija do posla: delo, delo, delo, poznavanje ciljne publike in kakovost ponudbe
In kdaj hobi preraste v posel? "Predvsem takrat, ko se sam odločiš za to," pravi Maša. "Dela, ki ga je potrebno vložiti v znamko, ki generira dohodek, je ogromno in mora biti namensko usmerjeno, da kot taka uspe. Menim, da posamezniki, ki se podajo na podjetniško pot, ne razmišljajo o premajhnih okvirih, temveč o priložnostih, pa naj bo to v Sloveniji ali v tujini. Za uspešnost znamke je bolj kot lokacija pomembno poznavanje cilje publike in pa kakovost izdelka ali storitve. Mislim, da danes večina cilja tako na lokalne kot tuje kupce, kar pomeni več možnosti za prihodek in posledično možnost preživljati se z malim podjetjem," dodaja ustvarjalka.
Pa Slovenci dovolj cenimo domače oblikovanje in unikatnost? "Menim, da vedno bolj. V času, ko je na voljo ogromna količina stvari, so ljudje bolj pozorni na unikatnost in kakovost. Vse več se tudi dela na prepoznavnosti slovenskih oblikovalcev – letos je na primer zaživela spletna platforma Slovenske ustvarjalke, kar ljudem približa naše delo in ga morda predstavi v čisto novi luči," sklene podjetnica.
Avtor: Maja Fister
Foto: Ruby Lama
Priporočamo tudi
Več vsebin na to temo:
oddajte komentar