4.11.2016 ob 8:15
Stres na delovnem mestu ni prav nič neobičajnega in je do določene mere celo pozitiven. Malce pritiska vas spodbuja k pravočasnemu opravljanju nalog, zaradi njega se temeljito pripravite na predstavitve, omogoča iskanje boljših rešitev, skratka spodbuja kreativnost in učinkovitost.
Več namigov za zdrav življenski slog najdete na Facebooku.
Težava nastane, kadar je stresa preveč. Tedaj se zdi, kot da je nad vami težak temen oblak, ki pritiska nad vami in vas ovira pri sprejemanju pravih odločitev, ter negativno vpliva tako na psihično, kot fizično zdravje.
Kaj torej storiti, ko telefoni zvonijo kot nori, elektronska pošta dobesedno dežuje, čaka vas še nešteto nalog in nimate časa niti, da bi v miru pojedli doma pripravljen sendvič, kaj šele, da bi šli na dolgo kavo, ter se vam zato zdi, da boste vsak čas pregoreli?
Dihajte
"Ustavite se in zadihajte. To je vse, kar v takšnih trenutkih potrebujete," za Huffington post pojasnjuje motivatorka Jordan Bach. "Vsaj tri minute se osredotočite samo na dihanje. Zaprite oči ali se zazrite v določeno točko, dihajte globoko, se tako umirite ter preženite stres."
Gre za res preprosto obliko meditacije, ki ima veliko moč. Z njeno pomočjo se bosta umirila tako bitje srca kot krvni tlak, misli bodo postale jasnejše in rešitve bodo kot na dlani.
Če torej še ne zamujate na sestanek, se umirite s tehniko, ki je izvedljiva vedno in povsod. Zanjo si lahko vzamete tudi več časa, vsaj tri minute pa ji tedaj, ko na vas pritiska zoprni stres, le namenite.
Avtorica: M. F.
Foto: Shutterstock
oddajte komentar