3.6.2023 ob 5:15 | Foto: Gettyimages
Njeno pismo se glasi takole:
V Ljubljani sem kupila novo stanovanje in ga tudi prevzela brez pripomb. Zanima pa me, ali lahko od prodajalca zahtevam, da odpravi napake, ki bi se utegnile pojaviti kasneje in ali je za to predpisan kakšen poseben postopek?
Da, seveda lahko od prodajalca tudi kasneje zahtevate odpravo napak, pod pogojem, če bi šlo za skrite napake (to so napake, ki jih ni bilo mogoče ugotoviti ob prevzemu nepremičnine).
Prodajalec za skrite napake odgovarja dve leti od prevzema nepremičnine oziroma celo deset let, če gre za napake v solidnosti gradnje. V primeru, če boste na stanovanju kasneje ugotovili napako, morate prodajalca pisno obvestiti o taki napaki najkasneje v dveh mesecih, šteto od dneva, ko boste napako ugotovili oziroma v šestih mesecih, če gre za napako v solidnosti gradnje.
V pisnem obvestilu morate prodajalca obvestiti, v čem je napaka in ga pozvati, da jo odpravi.
Potem mora prodajalec v petnajstih dneh od prejema obvestila o napaki pregledati stanovanje in vas v nadaljnjih petnajstih dneh obvestiti o vzrokih za napako in o načinu, kako bo odpravil napako.
Odgovor je pripravil pravnik Mag. Boštjan J. Turk. Če ste se tudi sami znašli v pravni dilemi in imate zanj vprašanje, mu za brezplačen nasvet pišite na icgp@siol.net, v predmet sporočila pa pripišite ZA ONO. |
Preberite še: Očetova partnerica je premožna, lahko zato ob dedovanju z bratom dobiva več (nasvet strokovnjaka)
Priporočamo tudi: Svetovalnica: Ali tudi za dolgoročno oddajanje potrebujem soglasje sosedov?
Morda vas zanima tudi: Nadlegovalci in nespodobna povabila: tako se jih znebimo (svetuje pravnik)
oddajte komentar