5.9.2017 ob 4:45
Ni skrivnost, da smo Slovenci zelo kreativen narod, ki mu ročne spretnosti niso tuje. Pri nas namreč najdemo kup ustvarjalcev, ki z lastnimi rokami in domišljijo ustvarjajo prikupne unikatne kose, ki imajo zagotovo večjo simbolno vrednost od proizvodov masovne proizvodnje. In ker Mična rada podpira slovensko, smo tokrat poklepetali z dvema ustvarjalkama, ki sta svoj hobi spremenili v svoje sanje.
Sestri Anja in Mia
Znamka, ki jo soustvarja 13-letnica
Znamko By Mia bags ustvarjata Mia in Anja, sestri iz Ljubljane. 13-letna Mia obiskuje Waldorfsko osnovno šolo v Ljubljani in se najraje ukvarja z risanjem in oblikovanjem z glino. Je glavni ilustrator pri njuni znamki in vedno pripravljena za novosti. Anja je študentka industrijskega dizajna na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje ter skrbi za celoten brand, fotografije, medije, socialna omrežja in naročila.
Vse skupaj se je začelo, ko si je Anja kupila bombažno vrečko ter prosila Mio, naj nanjo nariše mački. Ko so čudovito vrečko videle še Anjine prijateljice, so jih želele tudi one. Tako se je majhen hobi kmalu spremenil v njune sanje, v By Mia bags blagovno znamko.
Od vrečk s samorogi do bombažnih nahrbtnikov in ličnih zvezkov
Kaj vse pod znamko nastaja? V njuni ponudbi so najpopularnejše bombažne vrečke z "unicorn" in "bad hair day" motivom, biološke vrečke, prevleke za blazine, bombažni nahrbtniki, zvezki in printi z ilustracijami.
Njun ustvarjalni proces se navadno prične z veliko skiciranja, pri čemer je Mia prava mojstrica. Ko sta z motivom zadovoljni, ga pripravita za sitotisk in tiskanje se lahko prične. Celoten proces opravita pri njih doma, od skiciranja do končnega tiskanja izdelka v delavnici. Končni izdelek tudi sami fotografirata, skrbita za promocije in družbena omrežja. "Čisto vsak izdelek posebej je potiskan in zavit ročno ter poslan z ljubeznijo," pravita sestri.
Hobi prerase v posel le z veliko dela, truda in potrpežljivosti
Pa je hobi že prerasel v dobičkonosen posel? Sami se s svojo znamko za zdaj še ne preživljata, se pa zavedata, da se je priporočljivo usmerjati na širši trg, ne samo na Slovenijo.
"Meniva, da hobi preide v posel le z res veliko, veliko dela, truda in še zlasti potrpežljivosti, ki je najpomembnejša za sodelovanje ali uspeh," pravita sestri.
Avtor: Maja Fister
Foto: By Mia bags
Priporočamo tudi
Več vsebin na to temo:
oddajte komentar