Frizerji: "Umazani lasje, nerealna pričakovanja in kaj vse nas še spravlja ob živce"

Frizerji se pri svojem delu srečujejo z vsemogočimi strankami ter njihovimi zahtevami, določene pa jim gredo prav posebej na živce.

7.7.2019 ob 4:05

frizer_GettyImages-853303652.jpg

Redno obiskujete frizerski salon in skrbite za svoje lase ter pričesko. S frizerjem ste povsem zadovoljni, a simpatija morda ne gre v obe smeri.

Zlasti ne, če sodite med tiste, ki s svojimi navadami ali zahtevami mojstre oblikovanja las spravljajo ob živce. Kaj v salonu počnejo najbolj nadležne stranke, razkriva Insider.

Imajo umazane lase in lasišče

"Eno so neurejeni lasje. Ti so vedno izziv. Nekaj povsem drugega pa so umazani in zanemarjeni lasje," je povedala Hannah Jafferji, frizerka iz Londonskega Soha:

"Nekatere stranke, pridejo k nam z umazanimi lasmi, lasiščem, ki se lušči, s polno prhljaja. Ne pretiravam če rečem, da je mogoče zavohati njihovo nemarnost. Človek se sčasoma vsega navadi, a po letih dela v frizerskem salonu se še vedno nisem privadila na dejstvo, da nekateri res ne vedo, kakšen šampon jim odgovarja in kako pogosto bi ga morali uporabljati."

Med enim in drugim obiskom salona se strižejo same

Morda se v tej zgodbi prepoznate tudi sami: med obiski frizerja lasje preveč zrastejo, jih ne morete več lepo počesati, zato se zadeve lotite sami.

Tako, da v roke vzamete škarje in odstrižete tisto, kar vas moti. Ne, niste edini, a s tem ne sebi in ne svojemu frizerju ne delate prav nobene usluge.

Kajti urejanje takšne pričeske za tistega, ki mu zaupate svoje lase, predstavlja prav poseben izziv. In verjemite, ni ga vesel.

Imajo nerealna pričakovanja

"Ko se na stol usede stranka s temnimi lasmi in pričakuje, da bo iz salona odšla kot plavolaska, ker je pač taka barva las moderna in ker je na You Tubu videla, da je sprememba mogoča, jo je težko prepričati, da to v enem dnevu ne bo šlo," pojasnjuje Gavin Hoare, lastnik salona Richard Ward iz Londona, ki opozarja še na en trn v peti frizerjev:

"Stranka s svetlimi lasmi bi rada postala rjavolaska in kljub opozorilom, da ideja ni najboljša, vztraja, na koncu to obžaluje in bi rada prvotno barvo. Ali bi takšno pričesko, kot jo je nosila pred dvajstemi leti. Nemogoče ji je dopovedati, da se tekstura las s staranjem spreminja. Nerealna pričakovanja so velika nočna mora vseh frizerjev."

Preveč premikajo glavo

Res ni najbolj enostavno sedeti kot kip in glavo držati v položaju, ki ga določi frizer. A v prid lažjega dela mojstra in zadovoljivemu končnemu rezultatu bi na stolu vendarle morali potrpeti.

Sicer ne samo, da je praktično nemogoče oblikovati lase, hkrati je vsakega frizerja strah, da bodo ostre škarje zarezale tja, kamor ne bi smele.

Nimajo pojma, kaj bi rade

Priti v salon povsem brez ideje, kakšna naj bi bila pričeska, je zelo slabo.

"Morda ste res v fazi nekaj novega bi, ne veste pa, kaj to je. Zato se zanašate na nas. A prav to so trenutki, ko se lahko marsikaj zalomi. Ne moremo namreč natančno predvideti, kako bo pričeska izpadla in predvsem ne, ali bo stranka zadovoljna,"opozarja Hooker in dodaja:

"Preden greste v salon, opravite domačo nalogo in pridite z idejo, kaj bi radi. V zadovoljstvo vas in frizerja."

Podajajo nejasna navodila

Denimo rada bi barvo las, kot jo ima Jennifer Aniston. Kakšno? Ona ima na vsaki fotografiji drugačno barvo. Ob nejasnih navodilih bo vsak frizer poslušal svoj občutek, rezultat pa na koncu kaj lahko ne bo takšen, kot bi si želeli.

Torej: raje pridite s fotografijo ali natančnim opisom želja. Morda boste malo dlje pojasnjevali, a na koncu boste zadovoljni s svojim svežim videzom.

Avtorica: M. FL.
Foto: Gettyimages

Priporočamo tudi: Frizerske napake, zaradi katerih si videti starejša Ali pa: Frizer vojvodinje Kate niza najpogostejše napake pri negi las

Preberite še: Sedem znakov, da je čas za obisk frizerja


oddajte komentar

preberite tudi

6 stvari, ki jih vsaka ženska potrebuje za dobro in zdravo spolno življenje

Šest posledic prve ljubezni, s katerimi živimo vse življenje

Te nenavadne odločitve lahko rešijo vajin zakon (ali zvezo v krizi)