24.8.2018 ob 7:11
Ste že bili na Triglavu? Kaj pa, če vam povemo, da imate Triglav lahko kar doma? Znamka DOMAtri je nastala v iskanju poslovnega oziroma protokolarnega darila z izrazito noto domačnosti in unikatnosti. Potem pa je postala veliko več, nagovorila je širšo publiko, ki si je želela v dom vnesti naravo.
Triglav je mogočna gora, kot je mogočna naša narodna zavest. Ime blagovne znamke vsebuje besedo “doma” in število “tri”, ki ponazarja tri vrhove naše najvišje, najmogočneješe gore Triglav. Pa ne le to, njihovi izdelki že na prvi pogled nedvomno vzbudijo asociacije na ta mogočen najvišji slovenski vrh.
O tem, kako je znamka nastala in kaj vse najdete pod njo, je Mična poklepetala z njenima ustanoviteljicama Majo Orehek in Dolores Noskovič Ogrinc.
Kdo stoji za znamko DOMAtri?
Znamko ustvarjava Maja in Dolores, vsaka z dodajanjem svojega znanja. Izhajava predvsem iz sebe. Iščeva izdelek, ki bi nagovoril ljudi, ki ljubijo gore pa tudi tiste, ki obožujejo naravo in so ponosni na okolje, v katerem živijo. Izdelke pa vedno pogosteje opazijo tudi obiskovalci, ki se med obiskom zaljubijo v našo deželo.
Kaj vse pod znamko nastaja in kaj jo dela tako posebno?
Vodilo pri izdelavi izdelkov je ljubezen do narave in lesa, ter unikatnost. Trije vrhovi so upodobljeni v podobi obešalnikov za ključe, poličnikov, polic, desk za postrežbo ali sekljanje, magnetov in obeskov za ključe. Odeti so v belo barvo, sneg, ki je zaradi ročne poslikave vsakič unikaten. Oblika Triglava je uporabljena tudi v motivacijskih slikah, ki so primerne tudi za poročna darila.
Kakšne materiale uporabljate in kakšen je proces izdelave?
Za izdelavo izdelkov se največkrat uporabi oreh. Les oreha je izredno zanimiv in uporaben zaradi svoje pisanosti. Lahko vsebuje vse odtenke, od bele do črne, in ta vzorec dela vsak posamezen izdelek unikaten. Vsakič znova preseneča s svojo strukturo – pisanostjo, ter prav tako ponazarja raznolikost Slovenije in naravnih danosti. Proces izdelave je dolgotrajen. Za obdelavo lesa je potrebna potrpežljivost in spoštovanje. In veliko brušenja. Veliko, veliko brušenja.
Kateri del vzpona pri oblikovanju lastne znamke je najtežji?
Oblikovanje znamke vključuje nenehno pridobivanje znanja in iskanja novih možnosti. Knjige in teorija ne pomagajo, potrebno je poiskati unikatne poti, ki rešijo specifične situacije.
Kam roma največ Triglavov? Ostajajo doma ali gredo v svet?
Veseli sva, da DOMAtri navdušuje tako domače kupce kot turiste. Veliko obiskovalcev iz tujine z veseljem vzame izdelek domov, kar pomeni, da jim obisk naše dežele predstavlja pozitivno izkušnjo in si željo spomina na te dobre občutke. Domači kupci so podjetja, ki vidijo v izdelkih uporabnost in smiselnost oblike v enem. Ki želijo predstaviti svoje podjetje kot mogočno, tako kot je mogočna naša najvišja gora. Veliko pa je tudi posameznikov, ki so tesno povezani z naravo, z gorami, ki jim gore pomenijo srečo.
Kaj finega še pripravljate v prihodnje?
Dodelava in nadgradnja znamke je proces in posledica mnogih faktorjev. Želiva si, da bi znamko približali širši publiki z izdelki, ki bi združevali obliko Trigalva in uporabnost obenem. Realiziralo se je že nekaj izdelkov, ki bolj nagovarjajo ženske in sedaj čakajo na svoj trenutek. To je namig, kaj točno to je, pa naj ostane še skrivnost.
Avtor: Maja Fister
Foto: Dolores Noskovič Ogrinc
Preberite še: Veste, katere rastline gredo v kuhinjo in katere v spalnico? ali pa Detajl mojega doma: Lili Žagar nam je odprla vrata svoje hiše
Priporočamo tudi
Več vsebin na to temo:
oddajte komentar