12.3.2018 ob 5:55
Nina Štefe bi se formalno najbrž predstavila kot ustanoviteljica znamke @caszakavo, nam pa se je predstavila še kot "26-letnica, ki je še pred letom dni mislila, da je po diplomiranju z desetko, dosegla vrh sveta s tem, ko je brez iskanja dobila službo za nedoločen čas," nas v uvod svoje nove zgodbe popelje Nina.
Vse to pa se je precej obrnilo na glavo, ko ji je pot prekrižala knjiga, ki ji je po prebiranju pustila preveč odprtih vprašanj in jo pripeljala do nadaljnjega prebiranja različnih avtorjev, kot so Kiyosaki, Tracy, Robbins …, ki so ji spremenili predvsem celotno miselnost, kako gledati na stvari ter na potek dogodkov v življenju, lastni uspeh, srečo, osebno rast in predvsem svobodo. Osebno in finančno svobodo, nam zaupa.
Pustila redno službo in prisluhnila sebi
Torej, kdo stoji za celotno zgodbo Čas za kavo? Gospodična, ki je v zadnjem letu naredila nekaj korenitih sprememb, pustila službo za nedoločen čas in se z načrtom ter veliko željo podala v ustvarjanje svojega vsakdana, kjer lahko z začrtano vizijo počne stvari, ki jo navdihujejo ter s tem tudi druge opomni, da si vzamejo čas za kavo in zase, ter predvsem, da si upajo sanjati malce večje sanje.
"Sedaj drugače preživljam svoj prosti čas, pazim, kam vlagam svoj čas in denar, želim biti obkrožena z ljudmi, ki me nasmejijo, navdihujejo in sem ob njih lahko sproščena, se pogovarjam o novih idejah in temah z vrednostjo. Čeprav je včasih težko, stojim za tem, da moraš najprej sebe postaviti na prvo mesto," pojasni Nina, ki verjame, da mora vsak v sebi ohraniti malce otroka, se včasih podati na neznano pot, ko pade, se pobrati in poskusiti ponovno, predvsem pa stopiti iz cone udobja.
Znamka, ki jo soustvarja skoraj 10 tisoč ljudi
V decembru 2016 je tako prišla na idejo, da naredi profil @caszakavo, hkrati pa kontaktirala Marka (klemen_podezju) s katerim sta naredila logotip in še danes oblikuje vse designe za skodelice. Marca 2017 je na Instagram profil prilepila prvo objavo, danes pa ji sledi skoraj 10 tisoč ljudi. Pod oznako #caszakavo se ji pridružujejo številni Instagramerji, ki z njo opremijo svoje fotografije ob kavi in je posebna prav zato, ker jo ustvarjamo vsi skupaj.
"V znamko vključujemo tudi ljudi in njihove zgodbe, na profilu želim predstaviti, kaj posameznikom pomeni čas za kavo, tako imamo tudi nekaj fotografij ljudi in njihove opise. Vsaka, če lahko temu rečem "definicija", kaj pomeni čas za kavo, je pravilna. Ravno v tem je čar," pojasni Nina.
Skodelice z napisi Maš to!, Dumač kufe, Pouhn kufr te mam …
In če se končno dotaknemo skodelic, iz katerih pijemo to kavo, za katero si vzamemo čas. Narejene so iz kakovostnega porcelana, na njih pa so različna posvetila. Na primer "Maš to!", ki je nastala iz povsem vsakdanjih pogovorov, a je vedno uporabljena v pozitivnem smislu, torej kot vzpodbuda pri doseganju ciljev.
Celotna kolekcija je bila zasnovana na pozitivnih, vzpodbudnih besedah – tudi "Pouhn kufr te mam", ker širi pomen odprtega pogovora, čeprav malce v hecu, vendar vseeno pozitivno. "Ni vsak dan primeren za skodelico "vedno mi polepšaš dan", včasih moraš preprosto povedati, da imaš vsega pouhn kufr, potem si rečeš mam to in greš pozitivno naprej", pravi Nina.
"Proces je takšen, da imava z Markom večkratne "sestanke" ob kavi, krajše dodatne predloge in spremembe po telefonu, ko pa začutiva, da je to to in nama na koncu kreativnega procesa uspe narediti vse oblike potiskov, potem sledi potisk na skodelice. Potiski se prav tako naredijo v Evropi, gre za visokokakovosten tisk, ki je primeren za uporabo v pomivalnem stroju in mikrovalovni pečici in se ne obrabi, ne zbledi. Nikakor nisem želela, da se razvajaš s skodelico, jo kot darilo kupiš sebi ali drugemu, potem pa moraš paziti pri pranju in jo skoraj da ne, imeti samo za okras v omari," pojasni ustvarjalka.
S Tortarnico do prvega čokoladnega šopka pri nas
Ena izmed dolgoročnih Nininih vizij je, da se ljudje doma znebijo reklamnih skodelic in se razvajajo s takšno, ki jih bo opomnila, da si v tem hitrem tempu življenja, ko vse leti mimo nas, vzamejo čas za kavo, zase in drug za drugega. "Pri vseh dnevnih opravilih je včasih prav čas za kavo tisti, ki nas ponovno napolni z energijo. Pa ne zaradi kofeina, saj zares ne gre za kavo, gre predvsem za čas, ki si za vzameš in ga podariš sebi, in gre za spomine, ki se ustvarijo," dodaja ustvarjalka.
"Lahko mi rečete "obraz znamke Čas za kavo", vendar bi se zlagala, če rečem, da je vse to moja zasluga. Tega ne delam sama. Na določenih področjih so z mano ljudje, ki so zelo raznoliki, vendar vsi odlični pri svojem delu. V prvi vrsti fant Rok, ki je predvsem v začetku prenašal nešteto mojih idej, bil čustvena opora in sedaj postal nepogrešljiv člen pri celotnem delovanju. Zame včasih odličen v dajanju feedbacka na ideje, ker ga še leta 2018 Instagram in Facebook nista aktivno povlekla vase in je malce oddaljen od vseh popularnih trendov objavljanja, včasih že kar ponavljajočih se idej … Včasih pa ravno zaradi tega ne najdeva skupnega jezika, ko mu govorim o idejah. Pomembno je, da vedno najdeva ravnovesje, od njega običajno dobim odgovor, ki me postavi na realna tla," pojasni Nina, ki ji fotografije izdelkov ustvarja Nina Stanič, eno bolj svežih sodelovanj pa je z Nino Čučnik, ki deluje pod imenom Tortarnica (o njej smo na Mični pisali že TUKAJ in TUKAJ), s katero sta ustvarili prvi čokoladni šopek v Sloveniji, ki je trenutno pravi hit po številu naročil. Glede na to, da je materinski dan pred vrati, nam najbolj v oči pade prav njun šopek cupcakesov v skodelici z napisom "Življenje ne pride z navodili, ampak z mamo".
Avtor: Maja Fister
Foto: Čas za kavo
Priporočamo tudi
Več vsebin na to temo:
oddajte komentar