22.4.2021 ob 5:40 | Foto: Pascal Le Segretain/GettyImages | Avtor: Š. R.
Spletna platforma pretočnih vsebin Netflix je bila lani ena od tistih srečnic, ki so zaradi epidemije koronavirusa in z njo povezanih ukrepov, beležile izvenserijske poslovne rezultate. Ker so ljudje množično ostajali doma, se je število naročnikov strmo povečevalo.
Netflix ima danes 208 milijonov naročnikov z vsega sveta, v prvem četrtletju letošnjega leta jih je pridobil 4 milijone, vendar pa s tem zgrešil načrtovan cilj 210 milijonov. V prvem četrtletju lanskega leta jih je pridobil kar zavidljivih 16 milijonov.
A rezultate letošnjega in lanskega leta je pač težko primerjati. Pandemija sicer vztraja, življenje pa teče dalje. Tu je tudi cepljenje, zaradi katerega pač vse manj ljudi ostaja na domačih kavčih. Netflix je sicer zaslužek v letošnjem letu še povečal, so pa v podjetju zaradi slabše rasti naročnikov vseeno precej zaskrbljeni. Zanjo imajo v podjetju več razlag: med drugim je zaradi epidemije močno zastalo ustvarjanje novih vsebin. Tako napovedujejo precej bolj bogato ponudbo v drugi polovici letošnjega leta.
Drugi vzrok za slabšo rast naročnikov: Netflix še zdaleč ni edini ponudnik na trgu. Lani so mu veliko naročnikov speljali Peacock in HBO Max, prav tako Pramount+ in Disney+. Vendar pa njegova prevlada ostaja.
Preberite še: Firefly Lane: Po ogledu te serije boš želela poklicati svojo najboljšo prijateljico
Morda vas zanima tudi: Bridgerton: Vse podrobnosti o snemanju vroče serije, ki je obnorela tudi nas
oddajte komentar