17.9.2017 ob 5:10
Modne navdušenke je razveselila novica, da je ena najbolj priljubljenih domačih modnih oblikovalk Nina Šušnjara, ki stoji za blagovno znamko SUSNYARA, na police poslala kolekcijo torbic, ki jo je predstavila že na tednu mode v New Yorku. Prav kmalu pa bomo ujeli tudi novo kolekcijo oblačil.
Oblikovalka, ki ji pri poslovnem delu oblikovanja znamke že kakšni dve leti pomaga tudi Lucija Gubenšek, je produkcijo torbic poslala v Italijo in uresničila svojo željo, da torbice v kakovostni izdelavi predstavi še v redni prodaji.
"Moda mora iti na ulico, njeno bistvo ni, da jo delamo nedostopno"
Prvi kosi so že naprodaj v trgovinah Omara, njihova cena pa bo tik pod 300 evri, torej bodo naprodaj za dobrih 100 evrov manj, kot so jih modne navdušenke lahko še prej ujele izdelane po naročilu. "Moda mora iti na ulico, njeno bistvo ni, da jo delamo nedostopno," pravi oblikovalka, ki prisega na to, da so njene unikatne kreacije dostopne tudi v ceni.
Nina je tako oblikovala torbico, za katero upa, da bo postala ikonična, saj se bo model ponavljal v različnih velikostih, barvah in materialih, "tako kot Chanelka" je ob lansiranju torbic v šali zaupala nasmejana oblikovalka.
"Živimo v poplavi trendov, vsak dan je moderno nekaj drugega, zato sem si želela ustvariti klasično torbico, ki se bo lahko iz dnevnega stajlinga, ko odstraniš ročaje, podala še k večernemu, pojasni Nina, ki ima trenutno polne roke dela.
Kalopsia: Iluzija, ko se nam nekaj zdi lepše, kot je v resnici
Poleg lansiranja torbic, pa se oblikovalka s povsem novo kolekcijo oblačil za jesen in zimo pripravlja še na prihajajoči teden mode Mercedes-Benz Fashion Week, ki bo oktobra v Ljubljani. In kaj nam bo pokazala? Kolekcijo Kalopsia!
"To je beseda za iluzijo, ko se nam nekaj zdi lepše, kot je v resnici," je za Mično pojasnila Nina, ki si želi, da bi ljudje začeli občudovati eden drugega in ne toliko same sebe. "Nič ni narobe s tem, da smo zaljubljeni sami vase, a vse do neke mere. Na družbenih omrežjih je videti toliko narcisoidnosti, zagledanosti samih vase. Priznam, tudi sama kdaj naredim selfie, a vse ima meje," razmišlja Nina, ki pa bo prav to zgodbo poskušala prikazati z novo kolekcijo. A tokrat z moške perspektive! "Še bolj nenavadno se mi zdi, da na socialnih omrežjih vidimo vedno več narcisoidnosti tudi pri moških," in prav takšnih gospodičev, kot pravi, ne more jemati resno.
"Medtem ko smo ženske rasle, so moški izgubili svojo moškost"
Nova kolekcija Kalopsia bo zato odgovor na lansko Femino, ki je bila feminilna, in je opevala žensko moč ter energijo. "A medtem ko smo ženske rasle, so moški izgubili svojo moškost …" razmišlja Nina.
Priljubljena oblikovalka navdih tako še vedno črpa v družbi in socialnih problematikah in prav iluzija popolnega na socialnih omrežjih je zagotovo ena od tem, ki bi jih morali vsi glasneje izpostavljati.
Umetnik ne ustvarja družbe, ampak ji nastavlja ogledalo
"Nekje sem zasledila misel, ki govori o tem, da je umetnik na kateremkoli področju ogledalo družbe, torej je ne ustvarja, ampak jo reflektira. Odgovornost umetnikov je tako to, da opozarjajo na probleme v družbi. Kar ne pomeni, da sama nikoli nisem padla v to zgodbo, a sem se pri tem vsaj hitro zalotila. Iz primeža socialnih omrežij se zdaj poskušam izvleči in oddolžiti tako, da na to problematiko opozarjam," nam je zaupala oblikovalka, ki svoje zasebno življenje sicer uspešno ločuje od poslovnega dela.
Njene modne revije so v Sloveniji ene najbolj obiskanih, o njih pa se – tudi po družbenih omrežjih – še dolgo govori. Kot nam je zaupala, si je že dolgo nazaj dokazala, kdo je, razdelala svoj ego in zdaj lahko dela le še s srcem – ne glede na kritike. "Moda je subjektivno področje, nekomu je všeč nekaj, drugemu ne, vsak ima svoj pogled," sklene oblikovalka. Kaj bo poslala na modne brvi tokrat, pa bomo videli kmalu.
Avtor: Maja Fister
Foto: Matic Kremžar
Priporočamo tudi
Več vsebin na to temo:
oddajte komentar