19.1.2017 ob 9:05
Za milijone uporabnikov je Instagram le še eno od družbenih omrežij, prek katerih lahko prijateljem pokažete, kaj se vam v življenju dogaja. Obstajajo pa tudi uporabniki, ki prek tega kanala dobro služijo.
Zaslužek narašča s številom sledilcev
Objavljanje estetskih fotografij na Instagramu vam lahko prinese lepo število všečkov, z nekaj poslovne žilice, pa lahko napolni tudi bančni račun. Potencial za dober posel je v tem družbenem omrežju, ki temelji na vizualnih vsebinah, videla tudi modna in lepotna industrija. Prek posameznikov, ki jim na Instagramu sledi množica oboževalcev, namreč oglašujejo različne produkte, od tega pa imajo veliko tudi trendsetterji, ki takšne vsebine objavljajo. Seveda je zaslužek odvisen od tega, koliko ljudji spremlja njihove objave, jih komentira, všečka in deli.
Kako prepoznati plačane objave?
Ta nova oblika oglaševanja je nekoliko manj očitna od tradicionalnih oglasov, plačane objave pa sicer prepoznate po tem, da jim dodajo oznako #ad, #sp ali #sponsored, poleg tega pa na fotografijo označijo še podjetje in znamko, ki jo oglašujejo.
Za objavo ene fotografije tudi prek 2000 evrov, a to je šele začetek
Na podlagi ocen aplikacije Takumi, lahko uporabniki z več kot 1000 sledilcev na eno objavo zaslužijo 50 evrov, medtem ko močnejši profili za eno objavo lahko zaračunajo tudi po 2300 evrov. Tisti z 10.000 sledilci tako lahko na leto zaslužijo 18.000 evrov, medtem ko tisti, ki jih imajo prek 100.000 svoj račun na leto obogatijo za 180.000 evrov. A to je le drobiž v primerjavi z zvezdnicami iz sveta šovbiznisa.
Od običajnih deklet do zvezdnic
Med najmočnejšimi Instagram zvezdami, ki služijo z objavami, so ženske, stare med 18 in 29 let, večina njihovih objav pa je povezana z modo, lepoto, kulinariko in fitnesom. Poleg povsem običajnih deklet, pa prek Instagrama služijo tudi zvezdnice, ki so zaslovele še pred Instagramom. Te si zaradi svoje prepoznavnosti in vpliva na sledilce lahko privoščijo še večje postavke od "navadnih smrtnic".
Kylie Jenner za eno objavo dobi tudi do 300.000 evrov!
Za eno samo sponzorirano objavo, ki jo na svojem Instagramu objavi Kylie Jenner, podjetja odštejejo od 100.000 do 300.000 evrov! Drugi najbogatejši sestri iz klana Kardashian le na Instagramu namreč sledi skoraj 84 milijonov oboževalcev. Na njenem profilu poleg oglasov za njeno linijo ličil najdete šik fotografije, na katerih pa so jasno vidni tudi produkti, ki jih oglašuje – na primer preparat za beljenje zob ali pa steklenico za vodo, seveda pa ne manjka niti pripis z obrazložitvijo, zakaj zvezdnica to stvar menda res obožuje.
Podobna sodelovanja pogosto sprejema tudi njena polsestra Khloe Kardashian. Zvezdnica, ki trenutno navdušuje z novo izklesano postavo, svojim 61 milijonom sledilcem najpogosteje oglašuje različne shujševalne, fitnes in lepotne pripomočke.
Z Instagramom služi ves klan Kardashian
Pravzaprav z Instagramov služi kar cel klan Kardashian, ki je letos zasedel šest prvih mest na Forbesovi lestvici največjih zaslužkarjev med zvezdami resničnostnih šovov. Med junijem 2015 in junijem 2016 so skupaj zaslužili kar 115 milijonov evrov! V to niso všteti zaslužki Caitlyn Jenner, Roba Kardashiana in Blac Chyne, saj se niso uvrstili na vrh Forbesove zaslužkarske lestvice.
S čim in koliko je lani zaslužil del klana Kardashian-Jenner?
Forbesova lestvica zaslužkarjev med zvezdniki resničnostnih šovov v lanskem letu:
Avtor: F. M.
Foto: Instagram
oddajte komentar