9.5.2016 ob 7:35
Naslov je malo zavajajoč, vem, kajti ne bom pisala o vročem trendu moških blogerjev in make up gurujev, ki v nulo obvladajo ličenje svojega (!) obraza. Resda so njihovi tutoriali na YouTubu lahko pravi navdih, saj res obvladajo in so njihove vizualne transformacije res uau, ampak roko na srce, ostajam zadržana, navdušena pa zgolj z umetniškega stališča. V resničnem življenju je edini make up na moškem, ki mi je všeč, tisti z mojega obraza, ki se je nekako 'prenesel' nanj.
Zanimiv mi je fenomen moškega dojemanja naših ličil. Pri meni doma razno razna kozmetika zaseda veliko površin. V bistvu kamorkoli pogledaš, lahko najdeš kakšno škatlico, embalažico, pa lak, ki čaka na drugi nanos, le da zanj še nisem našla časa, pa šminke, kreme … Mojega moškega, ki ne mara preveč 'razstavljenih' stvari in je nagnjen k temu, da večino predmetov v stanovanju pospravi z vidnega polja, to seveda občasno spravlja močno ob živce, saj mu pri moji kozmetiki ta šport ne uspeva. Pa tudi precej se je že unesel. Mogoče pa je enostavno obupal? Tu in tam mi sicer prijazno omeni, da lahko omaram in omaricam v kopalnici dodamo police, da bi potem lahko končno pospravila vso kozmetiko, ampak ne, to ni to. Ene reči preizkušam, druge čakajo na to, da se odločim, kaj bom z njimi, tretje so kategoriji 'prelepe, da bi jih pospravila', četrte čakajo na čas, da ugotovim, kam jih bom pospravila … itd. In tako pač spet dvigne roke, meni pa je jasno, da v tej bitki ne bo nikoli zmagal. Ženske pač potrebujemo s svojimi stvarmi stik in očesni stik je na prvem mestu! To bi moški, ki naj bi bili vizualna bitja, skoraj morali razumeti kajne?
Spremljaš Mično že na Facebooku?
Svoja opažanja v zvezi z moškimi in našo kozmetiko lahko strnem v tri točke:
1. Ko beseda nanese na uporabo kozmetike, je večina moških soglasna. Ni jim všeč, če so ženske preveč ali sploh naličene. Najbolj so zabavni tisti, ki se deklarirajo kot nasprotniki ličenja, hkrati pa sploh nimajo pojma, da ženska pravkar nosi maskaro in puder. Moški namreč opazijo predvsem v nebo vpijoče zadeve, npr. šminko močne barve, močno poudarjene oči, maskaste, 'čarovniške' make upe ipd., dostojnega in nevpadljivega dnevnega ličenja pa ne. Osnovni razlog za negativno nastrojenost do ličenja je namreč moška bojazen, da tiste prijetne ženske, ki nosi ves ta make up, ne bi več prepoznali, ko si ga bo odstranila. Zato, punce: vse je okej, dokler ne pretiravamo.
2. Barvna slepota je še ena smešna zanimivost. Moški se namreč barv lotevajo vse preveč z razumom – in ne, barv ne povezujejo s predmeti, še manj s hrano. Dialog gre nekako takole: »Breskova barva? To misliš zunanjost ali notranjost breskve?« Pa kaki barva: »Zakaj nisi rekla zelena, ali ni kaki oranžen?« Lososova: »Surov ali toplotno obdelan losos?« »Marelična – ali ni bila prej to že breskova?« Pa vsi odtenki roza barve in oranžne, ki ne spadajo v prej omenjene breskve, marelice in losose … to vse je za moške ena sama barvna skupina, in sicer RDEČA. »Draga, zakaj toliko hrane? Zakaj enostavno ne rečeš rdeča, da poenostavimo?« Potem je tukaj še polje zelenih odtenkov: smaragdno zelena, petrolejska, gozdno zelena, lovska, vojaška, turkizna …? Ni šans, da se izkoplje iz te zelene džungle kot zmagovalec!
3. Področje NLP: poimenovanje vseh teh čudežnih rekvizitov. »Klešče za trepalnice? Saj se hecaš, ti res to uporabljaš?« Razlika med eyelinerjem, lip glossom, korektorjem, osvetljevalcem, blushem? Če ga ujamemo s kombinacijo druge in tretje točke, je pa zagotovo pečen: »Mi prosim prineseš iz kopalnice breskovo rožnat blush?«
Hej, on načeloma pozna maskaro in šminko, vse drugo je na ravni jedrske fizike! Tudi če je to edini blush v tej barvi v vajini kopalnici, mu brez opisa embalaže, njene barve, oblike in mer ter znamke, ki je napisana na škatlici, ne bo nikoli uspelo. Vmes bo pa tako ali tako še petkrat vprašal za smer (čeprav vemo, da v resničnem prometu moški ne vprašajo zanjo!). V glavnem se vmes že naveličaš opisovati malega vesoljčka in raje sama stopiš ponj …
Z leti žensko-moškega sobivanja in deljenja poličk v kopalnici, ko moški dokončno dojame, da je njegov lastni prostor v skupnem bivališču zelo zelo majhen (beri: ena mikro polička v kopalnici je čisto dovolj za vse stvari, ki jih on uporablja, to je vendar dejstvo), saj se je ženska razrasla dobesedno povsod, v vse pore je namreč stlačila svoje stvari in se po domače povedano razkomotila, seveda tudi moški pridobi nekaj modrosti. Počasi začne ločevati NLP-je. Resda še ne razume razlike med osvetljevalcem in bronzerjem, ampak nič za to, ločuje pa druge stvari. Z modrostjo pride tudi samozavest in potem že poskusi svetovati oziroma pametovati: »A ni bilo včasih tako, da na rokah in nogah ni smel biti lak različnih barv?« Saj nima smisla, enih stvari ne bo nikoli razumel.
In za konec še kozmetični Top 3, če bi izbiral on:
1. Mastna krema za roke
Rešiteljica škripajočih vrat (z njo ne namaže rok, ampak tečaje vrat in škripanja ni več).
2. Olje v spreju (lahko ima tudi zaščitni faktor)
Z njimi poprši gume na kolesu in osveži njihov videz.
3. Lak za nohte
Najbolj vsestranska stvar, ko izvaja popravke barve na različnih kovinskih, usnjenih ipd. predmetih. Ni se že zgodilo, da ne bi imela želenega odtenka. V takem primeru vedno iztisnem iz njega priznanje, da vendarle obstaja smisel vseh 365 odtenkov.
Prihodnjič pa razmišljanje o moških in modi …
Lepotni odmerek je zapisala Katarina Mihelič Bajt
oddajte komentar