23.1.2017 ob 7:25
Pisali smo že o tem, da je Instagram postal nova oblika zaslužka, saj lahko posamezniki, ki imajo dovolj sledilcev, zaračunajo za objave, v katerih omenjajo ali kažejo različne produkte. Posamezniki, ki jim s svojimi vsebinami uspe pritegniti veliko sledilcev, pa tako postanejo prave Instagram zvezde, ki s svojim slogom, modnim navdihom ali nasveti za ličenje ustvarjajo nove trende.
Poglejmo nekaj takšnih, ki ustvarjajo zanimive vsebine, hkrati pa so si s tem ustvarili tudi dobičkonosno kariero.
@hudabeauty
Huda Kattan je iz svojih lepotnih objav ustvarila pravi imperij, le na Instagramu pa jo spremlja skoraj 17 milijonov sledilcev. Američanka trenutno živi in ustvarja v Dubaju, njene objave pa so zanimive predvsem zaradi njenega humorja in mojstrskih make-up trikov. Ima tudi svojo liniji ličil, od šmink do umetnih trepalnic, ki jih prodajajo v priljubljeni zakladnici ličil Sephora.
@nikkietutorials
Nikkie prihaja z Nizozemske, v Amsterdamu pa je študirala umetnost ličenja. Na Instagramu ji sledi 6,7 milijona oboževalcev, veliko prepoznavnosti pa je dobila tudi prek YouTuba. Enega od viralnih posnetkov je poimenovala The Power of MakeUp – moč ličenja, na katerem si naliči le eno stran obraza in pokaže, kakšna je lahko razlika, če se znamo lepo naličiti.
@danimansutti
Danielle Mansutti ustvarja v Los Angelesu, njene objave pa so namenjene lepoti, fitnesu in potovanjem. Če smo na Instagramu zadnje čase priča resnim obrazom in našobljenim ustnicam, je Danielle prava osvežitev. Prav na vsaki fotografiji namreč nosi širok nasmeh.
@styledbyhrush
Hrush Achemyan je umetnica ličenja, ki ustvarja na zvezdnikih. Med drugim skrbi za popoln make-up družine Kardashian, kar lahko razberemo tudi iz njenih objav. Kadar ne govori o ličilih, so njene objave namenjene feminizmu in enakopravnosti.
@jamiegenevieve
Jamie Grant prisega na malo bolj dramatičen, grungy make-up. Ljubiteljica tetovaž in piercingov prihaja iz Škotske, njen uspeh pa je prišel povsem nenačrtovano. Začela je z objavljanjem fotografij svojega make-up, nanje pa je označevala znamke ličil, ki jih je uporabila. V nekaj mesecih je nabrala kup sledilcev, ki so jo prosili za lepotne nasvete, zato je začela ustvarjati tudi te. Kmalu so jo kontaktirala prva podjetja, ki so želela oglaševati prek nje in posel je stekel.
Avtor: F. M.
Foto: Instagram
oddajte komentar