22.12.2015 ob 10:45
Številni nasveti o prehrani, negi kože in lasišča ali priporočeni vadbi nam in našemu telesu želijo dobro, a večinoma posameznika le zmedejo. En teden velja eno, drug teden je prvo že povsem napačno in je najnovejša smernica, ki nas bo rešila, nekaj tretjega. Takšnim in drugačnim nasvetom je sprva sledila tudi Charlotte Cho, avtorica dela Little Book of Skin Care (Majhna knjiga o negi kože), a ravno na podlagi dolgoletnih kozmetičnih in lepotilnih izkušenj je spoznala, da marsikateri nasvet ne drži. Katere so tri laži o negi kože, ki jim zelo verjetno verjamete tudi sami?
Spremljajte nas tudi na Facebooku.
Bodite zvesti eni znamki
Marketinška taktika znamke je, da potrošnike prepriča o nakupu celotne negovalne kolekcije, saj naj bi se izdelki dopolnjevali in tako bolje učinkovali. Formule naj bi le druga z drugo delovale, kot je pričakovano. Chojeva svetuje, naj temu ne nasedamo. Nega kože je preizkušnja, ki ima posebne zahteve, in vsak izdelek ponuja kaj drugega. Morda vam čistilno mleko določene znamke imenitno ustreza, a njihova vlažilna krema ni za vas. Ugotoviti morate, kaj je najbolj primerno za vašo kožo, ne glede na to, kako obetajoče so napovedi posamezne znamke.
Starost in spol vplivata na nego kože
Koža je koža, pravi Charlotte Cho. Ne glede na to, ali ste moški ali ženska, najstnik ali šestdesetletnica, ne obstaja čarobna krema, ki bi bila ustvarjena le za vas. Že res, da moški s staranjem proizvajajo več olja, ženske pa manj, a ta proces pri večini ne presega meje normalnega. Najslabše, kar lahko naredimo za svojo kožo, je, da se slepo umestimo v določeno kategorijo, ki ji morda sploh ne pripadamo. Pogosto proizvajalci izkoristijo priložnost, da proizvodom za zrelo kožo navijejo cene, kozmetika za moške pa je največkrat le zapakirana v bolj moško izvedbo in drugače odišavljena.
Dermatolog priporoča
Zelo veliko izdelkov lahko dobi oznako, da jih priporočajo dermatologi, a to nikakor še ne zagotavlja, da nam ni treba prebrati, katere sestavine so v njih. Izobraževanje o teh in poznavanje lastne kože je vredno veliko več kot priporočilo poznavalcev. Chojeva meni, da bi morali biti prav vsi zahtevnejši pri izbiri proizvodov, kar bi proizvajalce gnalo k ustvarjanju inovativnejših in učinkovitejših izdelkov.
Avtorica: Daša Mavrič
Foto: Shutterstock
oddajte komentar