5.4.2023 ob 6:15 | Foto: Gettyimages | Avtor: M. FL.
Prav je, da se z osebo, ki skrbi za vašo pričesko, dobro razumete in da ste v salonu sproščeni. Vendar to ne pomeni, da vam je dovoljeno tam početi vse, kar vam pride na misel.
Nasprotno, so stvari, s katerimi stranke brivca ali frizerja spravljajo na rob norosti. Katere gredo mojstrom teh poklicev najbolj na živce, razkriva Huffington post.
Če ste naročeni ob dveh popoldne, bodite tam ob dveh popoldne. Raje kakšno minutko prej, zagotovo pa ne pol ure in niti pet minut kasneje.
Kajti prav zamujanje strank je navada, ki gre zaposlenim v salonih najbolj na živce. Upravičeno, kajti s tem se sproži domino efekt in zamakne se celoten proces dela.
Na koncu zaradi nekoga, ki zamuja, čakajo tudi tisti, ki za njim v salon pridejo pravočasno, zaposleni pa si med posamičnimi striženji ne morejo privoščiti niti pet minut počitka.
Lahko se zgodi, da kaj pride vmes in da ne morete priti pravočasno. V tem primeru pokličite v salon, povejte, da ste zadržani in s tem zaposlenim omogočite reorganizacijo dela tako, da boste na koncu zadovoljni vsi.
Še ena neobzirna navada. Vseeno je, ali ste na stolu ali še čakate, da pridete na vrsto, v salonu niste sami in glasni ter dolgi pogovori so za druge moteči. Če je klic, ki ga prejmete, nujen, ga opravite hitro in kar najbolj tiho.
Če morate klic sprejeti tedaj, ko vas frizer ali brivec striže, se nikar ne pretvarjajte, da ta ne obstaja. Opravičite se, povejte, da je klic nujen in ga hitro končajte. Klepetate lahko prej in kasneje.
"Zgodilo se je, da je stranka zamujala 15 minut, nato pa še deset minut govorila po telefonu. Ko sem ji, ko je končala klic, dejala, da sedaj zanjo nimam več časa, je bila besna," se spominja Andrea Cottin, ki je že 13 let zaposlena v frizerskem salonu.
V takšnih primerih se ne obnašajte, kot da se ni zgodilo nič, bodite obzirni in sami prestavite termin. Treba se je zavedati, da v salonu nikoli niste sami in da morate spoštovati zaposlene ter druge stranke.
Vsi frizerji in brivci se strinjajo, da je veliko bolje, če bolna stranka pokliče in preloži termin, kot če po njihovem salonu širi povzročitelje bolezni.
S tem ko nekdo, čeprav je bolan, obišče salon, bolezni izpostavlja druge stranke in zaposlene. Če zboli celotna ekipa, je treba včasih celo za nekaj dni zapreti salon, kar predstavlja izpad dohodka in ogrozi poslovanje.
Pri frizerju ali brivcu se je treba obnašati tako, kot kadar ste pri nekom na obisku, torej s spoštovanjem do gostitelja in njegove lastnine.
Kar pomeni, da v salonu ne jeste in ne drobite drobtin po stolu, se z mastnimi rokami ne dotikate površin, se ne dotikate pripomočkov, ki jih uporabljajo tam zaposleni, se ne zibate na stolih, skratka, spoštujete lastnino tistega, ki skrbi za vaš videz.
Včasih je treba počakati, da se barva lepo razvije, da se kodri ustalijo ali da sploh pridete na stol. Ne glede na to, zakaj morate malo počakati, tedaj se ne sprehajajte po salonu, kot bi bili inšpektorji. Bodite uvidevni do zaposlenih in drugih strank ter sedite na svojem mestu.
In še nekaj, na kar opozarja Cottinova: držite glavo v položaju, kot vam jo je namestil frizer ali brivec in je ne obračajte, da bi pričesko, ki je še v nastajanju, videli z vseh strani. Ko bo končana, bo mojster poskrbel za to, da si jo boste lahko dobro ogledali in izrazili morebitne pripombe.
V nekaterih salonih so na voljo prigrizki in pijače, v nekaterih zaposleni strankam ponudijo kavo. Nič ni narobe, če ponudbo sprejmete, a nikar brezplačnih osvežitev ne izkoriščajte.
Ponovno polnjene skodelic ali kozarcev in krožnikov nekoga nekaj stane in krepčila niso tam za to, da bi se najedli ali dodobra odžejali, temveč kot znak pozornosti zaposlenih do strank.
Zato upoštevajte dejstvo, da so prigrizki namenjeni vsem, ne samo eni lačni in žejni stranki.
Preberite še: Sašo Mali, frizerski mojster: Vsakršno britje vsakokrat zavrnem
Morda vas zanima tudi: To je razlog, zakaj moraš nujno zamenjati svoj šampon za lase
oddajte komentar