V Lidlovi reviji Preprosto več kot 100 strani odličnih receptov

Revijo je od 24. novembra že mogoče kupiti ekskluzivno v Lidlovih prodajalnah po Sloveniji.

30.11.2016 ob 8:19

revija (2).jpg

Ali potrebujete preprosto odličen navdih za prihajajoče praznike? Potem bo prava izbira Lidlova praznična revija Preprosto, prazniki 2016, ki jo je od 24. novembra že mogoče kupiti ekskluzivno v Lidlovih prodajalnah po Sloveniji. Revija je resnično unikatna, saj nastaja v sodelovanju s slovenskimi kuharji, pisci, oblikovalci in fotografi ter združuje odlične recepte, dekorativne ideje, »naredi sam« projekte in praznično navdihujoče zgodbe.

Avtorji revije Preprosto so na več kot 100 straneh ustvarili bogato vsebino, ki ponuja številne kreativne namige za praznično dekoracijo doma, slastne recepte za malce drugačne praznične večerje in navdihujoče zgodbe o čarobnosti praznikov s strani družin slovenskih znanih umetnikov, kot so Marlenka Stupica in Hana Stupica, Jelka Reichman in Darja Reichman ter drugi. Svoje zamisli o »drugačnem prazničnem drevescu« so v reviji predstavili modni oblikovalec Aljoša G. Krošlin, članice kulturno ekološkega društva Smetumet, ki se ukvarjajo z oblikovanjem recikliranih izdelkov, ter blogerska Kreativna družina. Zgodbo o tem, kaj ji pomenijo prazniki in katere jedi se vedno znajdejo na njeni mizi, je z bralci Preprosto delila Nina Pušlar, svoje praznične navade pa v reviji zaupa tudi Veselka Pevec, prejemnica zlate kolajne na paraolimpijskih igrah v Riu.

Svoj delček mozaika v ustvarjanju revije Preprosto so tudi letos dodali Lidlovi kupci. Na Facebook strani Lidl Slovenija je namreč potekalo glasovanje o naslovnici revije. Naslovnica, ki krasi aktualno izdajo revije Preprosto, je med tremi predlogi prepričljivo zmagala.

revija (4).jpg

Ideje za vsak življenjski slog

V Lidlu Slovenija z vsebino revije stremijo k aktualnosti, lokalnosti, nadpovprečni kakovosti, relevantnosti za ciljno skupino, zanimivosti in povezanosti s ponudbo kakovostnih izdelkov, ki so na voljo v Lidlovih trgovinah. Še posebej jim je pomembno, da z revijo zaobjamejo kar se da veliko različnih življenjskih slogov.

Prav zato revija združuje tako ideje za tiste, ki radi sami ustvarjajo doma, pa tiste, ki so ljubitelji veganske ali presne kuhinje, ne manjka pa niti že pozabljenih tradicionalnih receptov. »Vedno poskrbimo za dobro branje, za zanimive zgodbe in ljudi, ki jih vključujemo v revijo. Letos aprila smo prvič izdali tudi pomladno-poletno različico revije, ki so jo kupci prav tako odlično sprejeli. Aktualna, praznična izdaja revije pa je seveda še vedno nekaj posebnega, saj se ob pripravah nanjo že v poletnih mesecih podajamo med praznične okraske, lučke, posebne recepte in dišeče sestavine, ki so nepogrešljive za praznike,« pove urednica revije Tina Cipot, sicer vodja službe za korporativno komuniciranje v Lidlu Slovenija.

Kakovost revije že večkrat nagrajena

Revija je odlično sprejeta med Lidlovimi kupci, žanje pa tudi pohvale med strokovno javnostjo. Nedavno je v New Yorku prejela srebrno nagrado za vsebinski marketing Pearl in s tem je postala prva slovenska korporativna publikacija, ki je bila nagrajena z najstarejšo nagrado za vsebinski marketing v ZDA. Poleg prestižne Pearl nagrade je revija na letošnji konferenci POMP že drugo leto zapored prejela priznanje POMP za najboljšo tiskano revijo in prvič za najboljšo naslovnico, že drugo leto zapored pa je bila tudi med finalisti za nagrade ameriškega Inštituta za vsebinski marketing (CMI).

Z revijo tudi do številnih ugodnosti

Revija poleg odlične vsebine prinaša tudi kupone, s katerimi bodo vaši nakupi v Lidlovih trgovinah še ugodnejši. Cena revije je 1,49 EUR, na voljo pa bo na posebnih stojalih v vseh Lidlovih trgovinah.


oddajte komentar

preberite tudi

6 stvari, ki jih vsaka ženska potrebuje za dobro in zdravo spolno življenje

Šest posledic prve ljubezni, s katerimi živimo vse življenje

Te nenavadne odločitve lahko rešijo vajin zakon (ali zvezo v krizi)