26.8.2021 ob 5:15 | Foto: Buda Mendes/GettyImages | Avtor: Š. R.
Ameriška zvezdnika Beyonce in Jay-Z sta zasijala v diamantnem sijaju. Postala sta namreč ambasadorja nove kampanje slovite znamke nakita Tiffany & Co.
Luksuzna blagovna znamka z dolgoletno tradicijo (ustanovljena je bila že leta 1837) se je odločila, da je čas za novo poglavje, temu primerno pa tudi zastavila novo promocijo z udarnima glasbenikoma. A hkrati v njej daje poudarek tudi svoji veličini in tradiciji: Beyonce si je kot nov obraz znamke okoli vratu nadela eno najprestižnejših ogrlic, kar jih premore Tiffany. To je 128,54 karatna diamantna ogrlica, ki so jo dotlej nosile le tri dame, ena od njih pa je bila legendarna ameriška igralka Audrey Hepburn.
View this post on Instagram
Gre za sloviti rumeni diamant Fancy Yellow na dolgi ogrlici, Beyonce pa je postala prva temnopolta in četrta ženska v zgodovini, ki je nosila ta dragi kamen. Beyonce je v kampanji nosila tudi 22-karatni diamantni prstan.
Jay-Z ob njej na smokingu nosi diamantno broško Bird on a Rock, ki jo je oblikoval Jean Schlumberger, eden najbolj znanih draguljarjev 20. stoletja in nekoč tudi eden vodilnih mož Tiffanyja. Za slavnega reperja so broško sicer nekoliko preoblikovali
»Beyonce and Jay-Z sta sinonim moderne ljubezenske zgodbe. Od nekdaj sta zagovarjala ljubezen, moč in samoizražanje, ne bi si mogli zamisliti bolj ikoničnega para, ki predstavlja tudi Tifannyjeve vrednote. Počaščeni smo tudi, da v naši družini pozdravljamo tudi znamko Carters,« so zapisali o sodelovanju.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Preberite še: Nazaj v gozd: Boštjan Grašič in njegov leseni nakit z zgodbo
Morda vas zanima tudi: Slovenka Miriam Muha navdušuje z nakitom, na katerem so muhe
oddajte komentar