26.4.2020 ob 5:40 | Foto: GettyImages | Avtor: Mateja Blažič Zemljič (revija Suzy)
V tem negotovem času, ko prihajajo na plan naši najgloblji strahovi, še pogosteje kot prej iščemo lučko upanja na koncu tunela in kompas, ki nam kaže, v katero smer gremo na ravni človeštva. Duhovni učitelji nas opominjajo, da je trenutna kriza le prehod v nov svet in da ne glede na trenutno situacijo ne smemo pozabiti na odgovornost in sočutje.
Gregg Braden, ameriški znanstvenik in avtor številnih duhovnih uspešnic o kvantnem polju in matrici, v svojih videoobjavah poudarja, da je prepričanje, da je koronavirus naš sovražnik, ki ga moramo pokončati, napačen. »Virusi po biološki definiciji niso živi. Kako naj ga ubijemo, če ne moreš ubiti nečesa, kar ni živo. Poskušamo lahko le deaktivirati njegovo genetsko informacijo. Ima namreč le preprost DNK, ovit v proteinsko ovojnico, ki jo razbije že umivanje rok, protivirusno pa delujejo tudi različni prehranski dodatki, npr. medicinska goba reiši, ki pomaga preprečiti virusnim receptorjem, da se povežejo z našo celico,« pojasni najprej znanstveni vidik.
»Še eno sezono bo trajalo, da se bodo naša telesa naučila, kaj morajo narediti, in bomo razvili protitelesa. Pri španski gripi namreč ni bilo najhuje, ko se je prvič pojavila, ampak drugo zimo, ko se je vrnila,« nadaljuje in vendarle spodbuja: »Znamo se prilagoditi. Tudi sami smo produkt genske mutacije, ki se je zgodila pred 2,000.000 leti, in imamo vse, kar potrebujemo, ne le da se prilagodimo, ampak tudi da uspevamo, ko se soočamo z nečim, podobnim temu. Naša telesa so tako pametna, da natanko vedo, kaj morajo storiti. Ustvarjeni smo za čase, kot je ta! Naša naloga je le podpreti inteligenco naših teles, tako da jim damo vse, kar potrebujejo, in jih spoštujemo. Vse, kar o tem že vemo, zdaj dobiva še večji pomen – prehrana, gibanje, vadba … Potrebujemo nekaj časa, da bodo naša telesa vedela, kako naj razvijejo protitelesa. Toda človeška vrsta jih na koncu bo razvila,« doda.
»Ogromno raziskovalnih skupin po svetu že izdeluje cepivo, pripravljeno naj bi bilo v enem letu, kar je rekordna časovnica,« izpostavlja Braden. »Toda ali verjamete, da je to naša rešitev? V telesu imamo sistem, ki zbira informacije, v mandljih. Zato smo kot otroci vedno vse tlačili v usta, saj smo s tem predstavili viruse in bakterije svojim telesom, da so lahko osnovala obrambo. Za idejo cepljenja gotovo stoji preverjena tehnologija, toda obstajajo različne vrste cepiv. Nekatera vbrizgavamo v telo, druga pa jemljemo oralno. A ko cepivo injiciramo, s tem zaobidemo naš informacijski center in telo šele naknadno zazna nekaj, česar ni registriralo. Zato menim, da je oralno cepivo primernejše, a poudarjam tudi, da tega veliko ljudi ne potrebuje, saj imajo naša telesa vse, kar je treba, da se obranimo pred virusom. Gre torej bolj za tiste, ki so ogroženi, kajti starejši ko smo, bolj smo ranljivi,« pravi Braden.
Nova družba bo bolj okoljsko ozaveščena, soodvisna, temeljila bo na novi ravni ekonomije, kulture, socialne pravičnosti.temeljila bo na novi ravni ekonomije, kulture, socialne pravičnosti.
Molitev ni dovolj, proti virusu se moramo boriti s sočutjem, poudarja budistični duhovni voditelj. »Kot človeška bitja vsi trpimo, hkrati pa smo vsi sposobni naravnati svoj um tako, da premagamo jezo, paniko in pohlep, čemur sam pravim čustvena razorožitev. To pomeni, da vidimo stvari jasno in realistično, brez zmede, strahu ali besa. Če ima problem rešitev, se moramo potruditi, da ga najdemo, če ne, ne zapravljamo časa z razmišljanjem o njem,« poudarja.
»Budisti namreč menimo, da je ves svet povezan, zato pogosto govorim o univerzalni odgovornosti. Izbruh pandemije kaže, da kar se zgodi enemu človeku, lahko hitro vpliva na vsako drugo bitje, a nas hkrati opominja, da lahko naše sočutje ali konstruktivno dejanje – delo v bolnišnici, upoštevanje socialne distance – pomaga mnogim. Od izbruha virusa dalje molim za svoje sestre in brate na Kitajskem in drugje po svetu. Toda molitev ni dovolj. Kriza nas je naučila, da moramo vsi prevzeti odgovornost, kjer jo lahko. V tem času velikega strahu je pomembno misliti na dolgoročne izzive in možnosti na svetovni ravni. Preprečiti moramo podnebne spremembe in druge uničevalne sile. Ta pandemija nas uči, da bomo, le če stopimo skupaj in se odzovemo usklajeno, premagali njene nepredvidljive razsežnosti. Kriza nas uči, da nismo ločeni drug od drugega, četudi živimo narazen, zato si moramo pomagati,« poziva.
»Kot budist verjamem v načelo nestalnosti. Nazadnje bo tudi pandemija minila, tako kot so vojne in vse drugo, in imeli bomo priložnost na novo zgraditi globalno skupnost, kot smo jo že velikokrat prej. V času negotovosti pa je pomembno, da ne zgubimo upanja,« zaključi.
»V času čustvene turbulence pridejo na plan žalost, izguba, ljudje doživljajo jezo, strah, počutijo se žrtve, toda sčasoma se sprijaznijo s situacijo. In če zdržijo, iz vsake krize izide smisel,« pravi ameriški ajurvedski zdravnik in guru.
»V vmesnem času pa poskrbite za svojo duhovno dobrobit – dovolj spite, omejite stres, meditirajte, vadite jogo, bodite čuječni in gojite pozitivna čustva, kot je sočutje. Zavedajte se predpisov, a ne bodite obsedeni z njimi. Sam gledam poročila le dvakrat na dan in dan ločujem na enote – delovni čas, čas za hranjenje, vadbo, spanje, meditacijo ... Ko se bo vse skupaj končalo, bomo morali biti namreč v dobri psihofizični pripravljenosti za zagon gospodarstva in da bomo našli drugačen način poslovanja. Nova družba bo bolj okoljsko ozaveščena, soodvisna, temeljila bo na novi ravni ekonomije, kulture, socialne pravičnosti, z vzdržno preskrbo in upoštevanjem podnebne problematike. Čeprav se tega ne zavedamo, je namreč povezano – nasilje z našimi vnetnimi procesi, stres s klimatskimi spremembami ...«
Učitelj, ki v svojih številnih duhovnih knjigah poudarja pomembnost sedanjega trenutka, pravi, da je to vsiljeno mirovanje pravzaprav nekaj, kar so milijoni ljudi potrebovali, in da smo s tem dobili možnost za prebujenje, ko lahko premagamo strah z zavedanjem, kaj se dogaja v našem umu. In kako lahko premagamo strahove pred npr. izgubo službe in boleznijo? »Prepoznamo lahko, da nam, kar se vrti v našem umu, ne koristi, ampak nas straši. Če se ti kaj od tega, kar premlevaš, zgodi, se boš takrat soočil s situacijo, zdaj pa se s tem ukvarjaš le v domišljiji. Misli se množijo in trpiš iz povsem nerazumnega vzroka,« pojasnjuje, kako deluje naš um.
»Toda vedno imamo priložnost, da prepoznamo, kaj si počnemo oz. kaj se nam dogaja v glavi ob pomanjkanju zavedanja. Na milost in nemilost smo namreč prepuščen energijskemu polju svojih misli, ki nas onesrečujejo. S projiciranjem slabih stvari, ki se lahko zgodijo, namreč ne pomagamo nikomur. A brez zavedanja nimamo svobodne volje, ampak smo ujeti v iluzijo podzavestnega uma, ki nam pravi, da če nas ne skrbi, svojega življenja nimamo pod nadzorom,« izpostavlja in nadaljuje: »Če se upiramo skrbem, pa jim le dodajamo energijo, da so še močnejše. Z močjo volje torej ne moremo ustaviti uma. Edina rešitev je, da se skrbi zavedamo in jih prepoznamo. Veliko nesreče namreč ustvarijo zgodbe v naši glavi,« pojasnjuje.
»In vedno imamo izbiro – lahko nadaljujemo po starem in gojimo negativne scenarije ali jim ne namenimo pozornosti, čeprav jo hočejo. Samo odločitev nas loči od prve ali druge možnosti,« pojasni in doda še: »Čistite svoje notranje telo in vzemite življenje v svoje roke!«
oddajte komentar