Vsi govorijo o tihem luksuzu

Najočitnejši, a hkrati povsem neočiten trend letošnjega leta.

16.4.2023 ob 10:35 | Foto: Profimedia, arhiv proizvajalcev

Vsi govorijo o tihem luksuzu

Se sprašujete, zakaj zadnje čase vsi govorijo o quiet luxury oziroma tihem luksuzu? Odgovor je preprost; gre namreč za najočitnejši trend letošnjega leta in je po sezonah, ko so znamke kar tekmovale, katera bo na svoje kose postavila večje logotipe in imena, izjemno osvežujoč.

Pozabite na logomanijo, obsedenost z znamkami, končno lahko stopimo korak nazaj, se posvetimo bistvu estetike in pri oblačilih poudarimo kroje ter dobre materiale.

Predstavniki tihega luksuza so znamke The Row, Bottega Veneta, Khaite in Loro Piana. Za slednjo mnogi pravijo, da je ena vodilnih znamk fenomena tihi luksuz, saj delajo z najbolj vrhunskimi materiali.

Brunello Cucinelli je italijanska znamka, ki slovi po izjemno dodelanih ročno izdelanih kosih. In potem je tu še znamka Zegna, ki izdeluje moška oblačila. Njihov obraz letošnje sezone je Kieran Culkin, eden od glavnih igralcev serije Nasledstvo, kjer je prav tihi luksuz najlepše prikazan.

Navdih zanj boste našli tudi pri Sienni Miller v seriji Anatomy of a Scandal, v tem slogu pa se je na nedavnem sojenju po smučarski nesreči na sodišču pojavljala Gwyneth Paltrow.

Kosi, ki jih je Gwyneth nosila na nedavnem sojenju, so vzbudili ogromno pozornosti, čeprav so bili povsem nevpadljivi.

Pri barvah zadržani

Geslo tihega luksuza je »če veš, veš«. Če pogledate slog oblačenja izjemno bogatih ljudi, lahko sklepate, da zelo verjetno na njih ne boste videli kričečih znamk, ne bodo se dokazovali z znanimi modnimi imeni, saj za to nimajo nobene potrebe.

In če se vrnemo h Gwyneth. Ta je na sodišču nosila izjemno draga oblačila, recimo Pradin kašmirjev pulover za več kot 2000 evrov pa zelen volneni plašč znamke The Row, ki stane več kot 4000 evrov, in nakit svoje lastne znamke G Label by Goop. Spregledane niso bile niti torbice in obutev, vsak kos vreden več tisoč evrov, a hkrati je vse delovalo povsem subtilno, nič pretirano izstopajoče.

In kako bi tudi sami sledili tej smernici, za katero moramo priznati, da je izjemno šik, a nam finančne zmožnosti tega ne dopuščajo? Tako, da izbiramo klasične in kakovostne kose. Pri barvah smo zadržani, vzorcev se izogibamo.

Klasična obleka znamke Cos je primer dostopnega, a izjemno šik modnega kosa.

Omislite si klasični suknjič. Znamka Uniqlo slovi po dobri in dostopni modi.

Preberite še: Balerinke so v modi tudi to pomlad, a trik je v eni podrobnosti

Morda vas zanima tudi: Moda po 40. letu: kako se obleči v skladu z željami (in brez modnih napak)


oddajte komentar

preberite tudi

6 stvari, ki jih vsaka ženska potrebuje za dobro in zdravo spolno življenje

Šest posledic prve ljubezni, s katerimi živimo vse življenje

Te nenavadne odločitve lahko rešijo vajin zakon (ali zvezo v krizi)