21.5.2020 ob 5:55 | Foto: Tomaž Šantl | Avtor: T. M. (revija Suzy)
Valerija Kelava ni samo daleč najuspešnejša slovenska manekenka vseh časov, ampak tudi prodorna podjetnica. S partnerjem in oblikovalcem Urošem Belantičem sta ustvarila svojo blagovno znamko oblačil za ženske in jo poimenovala Just A Corpse. Njuni bodiji, dresi, ženstvene majice, kopalke in spodnje perilo so hitro postali hit med ljubiteljicami kakovostnih kosov oblačil.
Pri tem ni zanemarljivo, da je Valerija že skoraj desetletje obraz, ki je krasil številne svetovne kampanje, prestižne magazine, sprehodila se je po brvi vseh vplivnih modnih imen na svetu. Svoje bogate izkušnje je združila z Uroševo vizijo in skupaj sta z vztrajnostjo ter domiselnim dizajnom vzbudila pozornost na različnih trgih. Oba zagovarjata estetiko, kar dokazujeta v novi kolekciji, v katero sta k potiskanim materialom iznajdljivo vključila še zaščitne maske.
Te so sicer sinonim grozečega nam virusa, vendar v čutni in romantični zgodbi delujejo kot nepogrešljiv modni dodatek. Medtem ko želijo nekateri iz koronakrize čez noč skovati čim več dobička, je slovenski izdelek premišljeno in z veliko dobrega okusa postavil nove modne smernice.
Preberite še: 20 trikov za urejen dom, ki bi jih moral poznati vsak 30-letnik
Morda vas zanima tudi: Kaj je spalna ločitev … in zakaj bi morali razmisliti o njej
oddajte komentar