Modni velikani, ki so zaznamovali leto 2021

Tudi preteklo leto je minilo v znamenju korone, a to še ne pomeni, da smo ljudje pozabili na modo.

17.2.2022 ob 5:47 | Foto: MoustacheGirl/Getty Images | Avtor: E.N.

Modni velikani, ki so zaznamovali leto 2021

Število nakupov v modnih trgovinah je bilo lani nekoliko manjše, spletni nakupi pa so poskočili v nebo. Portal Brandirectory je objavil seznam največjih modnih zaslužkarjev leta 2021.

Lestvica proizvajalce oblačil razvršča glede na vrednost znamke, na njej pa so se znašla tako najelitnejša imena prestižnih modnih hiš kot tudi velikani hitre mode in športnih oblek.

Od prestižnih znamk do hitre mode

Vrh lestvice je enako kot leto poprej zasedel Nike, sinonim za kakovostno in modno športno opremo, ki je lani dosegel 30,5 milijarde dolarjev.

Drugo mesto je obranila tudi italijanska znamka Gucci, vredna približno polovico toliko kot Nike. Na tretje se je povzpela francoska hiša Louis Vuitton in prehitela nemški Adidas na četrtem.

Vrednost je zrasla tudi francoskemu Chanelu, med prvimi desetimi pa so se znašli še španska Zara, japonski Uniqlo, švedski H&M ter francoska Cartier in Hermes.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Nike (@nike)

Na lestvici se je občutno povzpela ameriška znamka The North Face, ki je zavzela 16. mesto zaradi izjemno močnega trenda zimskih puhovk, rast njene priljubljenosti pa gre pripisati tudi uspešnemu modnemu sodelovanju s hišo Gucci in odlično marketinško strategijo.

Njihovi kosi so se namreč čez noč znašli v garderobah najvidnejših zvezd Hollywooda, za svoje pa so jih vzeli tudi modni vplivneži. Puhovke so tako pristale na seznamih želja marsikaterega potrošnika, na spletu pa so podirale cenovne rekorde.

Povpraševanje po luksuzu

Poleg puhovk je leto 2021 zaznamoval dvig cen luksuznih modnih kosov. Chanelove torbice so na primer dosegle zneske sicer najprestižnejših Hermesovih, kar bi v modnem svetu skoraj sprožilo škandal.

Kljub dvigu cen se je povpraševanje po takšnih modnih primerkih še povečalo, znamke pa so bile zavoljo njegovega dohajanja prisiljene tudi v nekaj strateških sprememb.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Louis Vuitton (@louisvuitton)

Zanimivo je, da se je na spletu povečalo tudi povpraševanje po prestižnih kosih iz druge roke. V ta namen je nastalo kar precej spletnih mest, kjer je mogoče kupiti preverjeno avtentična oblačila, torbice, čevlje in druge modne dodatke, katerih cene v nekaterih primerih celo presegajo zneske novih dobrin.

Preberite še: Horoskop: astrološki znaki z največjim srcem

Morda vas zanima tudi: Horoskop: Pet astroloških znakov, ki so raje samski kot v zvezi


oddajte komentar

preberite tudi

6 stvari, ki jih vsaka ženska potrebuje za dobro in zdravo spolno življenje

Šest posledic prve ljubezni, s katerimi živimo vse življenje

Te nenavadne odločitve lahko rešijo vajin zakon (ali zvezo v krizi)