6.9.2017 ob 12:50
Francoska modna giganta LVMH in Kering, ki imata med drugim v lasti znamki Christian Dior in Saint Laurent, sta se danes zavezala k prepovedi pretirano suhih manekenk in manekenov v svojih oglasih in na modnih revijah, poroča francoska tiskovna agencija AFP. Odločitev sta sprejela v luči kritik, da modna industrija spodbuja anoreksijo.
LVMH in Kering sta objavila nove smernice, s katerimi želita zagotoviti dobrobit modelov. Med drugim sta prepovedala sodelovanje deklet, mlajših od 16 let, v snemanjih in na dogodkih za odrasle. Poleg tega bosta od sedaj sodelovala samo z manekenkami s konfekcijsko številko najmanj 34 in manekeni s konfekcijsko številko vsaj 44 po francoskih standardih, je še poročala AFP.
"Spoštovanje dostojanstva vseh žensk je bila zame od vedno tako osebna zaveza kot tudi prioriteta Keringa kot skupine," je pojasnil vodja družbe, milijarder Francois-Henri Pinault. V Keringu tudi upajo, da bodo navdihnili celotno industrijo pri sledenju smernicam. To bi po besedah Pinaulta resnično spremenilo delovne pogoje manekenk na tem področju dela.
Sin lastnika LVMH Bernarda Arnaulta, Antoine Arnault pa je pojasnil, da morajo biti kot vodilni v sektorju v ospredju te pobude. "Imamo odgovornost pri postavljanju novih standardov v modi in upamo, da nam bodo sledili tudi ostali," je dodal.
PREBERI še // Manekenka, ki je živela le od sira, razkriva svojo pot do spoštovanja telesa
Francoski modni konglomerat LVMH ima v lasti francoske znamke, kot so Louis Vuitton, Christian Dior in Givenchy, ter evropske znamke, med drugim Fendi in Marc Jacobs. Kering pa ima med drugim v lasti znamke Saint Laurent, Gucci, Bottega Veneta in Alexander McQueen.
V Franciji je sicer že maja v veljavo stopil zakon, po katerem morajo imeti vse manekenke, ki delajo v državi, zdravniško potrdilo, da niso presuhe in da so dobrega zdravja. S tem ukrepom so želeli preprečiti promocijo nedosegljivih lepotnih idealov in anoreksijo med mladimi.
Vir: STA
Foto: Unsplash
oddajte komentar