9.4.2020 ob 5:25 | Foto: Reuters, Instagram | Avtor: M. FL.
Modne prodajalne so zaprte, snemanja in fotografiranja odpovedana, zaposleni negotovi. Vse to dovolj zgovorno priča, da je prihodnost modne industrije mračna. V najboljših časih modni časopisi prodajajo sanje ter zabavo. In kako naj bi bili videti v trenutni situaciji? En od odgovorov na to vprašanje se glasi: prazni in beli.
Prav takšna je naslovnica zadnje številke italijanske izdaje kultne revije Vogue. Novi koronavirus je to državo močno prizadel, na kar so se odzvali tudi pri omenjeni publikaciji.
View this post on Instagram
"Časa, v katerem ljudje umirajo, medicinski delavci tvegajo svoja življenja in v katerem se svet za vedno spreminja, ni v dednem zapisu italijanskega Vogueja," je na Instagramu zapisal odgovorni urednik Emanuele Farneti in dodal, da bela barva prinaša veliko sporočil: "To je barva spoštovanja, novega življenja, luči. Je barva zdravnikov v prvih vrstah, ljudi ki svoja življenja tvegajo za druge in hkrati predstavlja prazen prostor, namenjen umetniškim prizadevanjem v prihodnosti."
In, kot je še povedal urednik: "Prvič v zgodovini revije Vouge je naslovnica bela. Ne zato, ker bi nam primanjkovalo fotografij temveč, ker bela ni barva predaje, ampak barva novih začetkov. Bel list papirja, ki hoče biti popisan. Majhna stran, na kateri se bo začela pisati nova zgodba."
Na naslovnico revije, ki izide jutri, 10. aprila, se je na svojem Facebooku odzval tudi slovenski modni oblikovalec Peter Movrin z besedo "prečudovito".
Preberite še: Izjemen uspeh slovenske manekenke v Parizu. O njej pisal tudi Vogue
Morda vas zanima tudi: Meghan Markle soustvarila septembrski Vogue
oddajte komentar