1.1.2020 ob 5:50 | Avtor: Da. M.
Za nami je desetletje velikih sprememb ali, bolje rečeno, velikih vrnitev. V lepotni industriji in med kozmetičnimi smernicami smo spremljali oživljanje starih in tudi popolnoma nove. Ogromen vpliv so imela družabna omrežja, neredki fenomen se je začel prav tam. Nekatera vodila so povsem spremenila kozmetični trg, recimo poudarjene obrvi in senčenje obraza, druga pa so doživela razcvet, a hitro poniknila, kot na primer ombre ličenje ustnic ali mavrično pobarvani lasje.
V tem desetletju so se v modni industriji zagotovo najbolj zakoličile poudarjene obrvi. Če so bile nekoč zaželene tanke obrvi, je zdaj nasprotno. Do teh pa ni enostavno priti, zato je kozmetična industrija iznašla številne tehnike, s katerimi si jih lahko poudarimo. Cara Delevingne je zaslužna, da so obrvi prioriteta pri ličenju. V desetih letih smo dobili nove izdelke, ki nam pomagajo pri poudarjanju, prav tako kozmetičarke opažajo, da je v njihovih salonih oblikovanje obrvi enako, če ne skoraj bolj iskano kot manikira, depilacija …
Družabno omrežje, ki je najbolj zaznamovalo desetletje, je zagotovo instagram. In kaj bi instagram brez selfiejev? In kakšni bi bili selfieji brez make upa? Torej, izrazito močan make up, ki je prilagojen kameri in lučem, v živo pa deluje pretiran, je postal del vsakdanjika. Čudni prijemi so se pojavljali na instagramu, v odgovor pa smernice, ki so narekovale svež, naraven videz. Eno izmed večkrat izraženih navodil vplivnic, ki zagovarjajo naraven videz, je »najprej koža, potem ličila«.
View this post on Instagram
Senčenje ni tehnika ličenja, ki bi jo izumili v tem desetletju, a je zaradi Kim Kardashian znova zaživela. Njen vizažist Mario Dedivanovic je z javnostjo delil, kako ustvari make up slavne Kim, dekleta pa so postala s tem obsedena. Čeprav marsikomu takšno ličenje ni pristajalo, se je obdržalo toliko časa, da so tudi znamke na police dale posebne izdelke, namenjene prav senčenju. Eden od njih je osvetljevalec, ki se je obdržal. A zdaj je bolj modna kombinacija osvetljevalca in rdečila za lica.
Začelo se je risanjem ustnic zunaj naravnih linij, končalo pa s poudarjanjem s pomočjo polnil. Tako je bilo pri Kylie Jenner, sledila pa so ji mnoga dekleta in ženske. Kylie je s svojo kozmetiko Kylie Cosmetics ustvarila imperij in pristala na Forbesovi lestvici kot najmlajša milijarderka, ki je do bogastva prišla sama. Proda pa največ izdelkov prav za poudarjene ustnic.
Francoska tehnika barvanja las balayage izvira iz 70. let, iztekajoče se desetletje pa jo je obudilo. Gre za prelivanje barve, pri čemer narastek ni izrazit, barva pa deluje naravno (predhodnik je bil ombre, pri katerem gre za podobno barvanje). Lasje so videti dopustniško, kot bi bili dlje izpostavljeni soncu in morju. In še več: mehka optika pristaja vsaki ženski in vsaki barvi tena se da najti ustrezen ton.
Počitniško so videti tudi kodri, ki so zaznamovali desetletje. Saj veste, o čem govorimo. Gre za tisto popolno pričesko, ki nam jo ustvarita morje in sonce, me pa vanjo nismo vložile nobenega truda. Zdaj si rahlo valovite kodre ustvarite doma, sredi zime! Ni lahko, ampak gre. Tudi s pomočjo številnih izdelkov, ki jih je industrija ustvarila v tem desetletju.
Še eno vodilo, ki je zaznamovalo desetletje, je pojavljanje in fotografiranje brez ličil. Ali pa z ličili ustvariti videz, kot da ne nosimo nobenih. Gibanje #iwokeuplikethis (zbudila sem se takšna) je odgovor na pretirano ličenje in objavljanje fotografij z izumetničenimi filtri.
V zadnjem letu so se vrnile sponke, lasnice in elastike, ki so nam znane iz otroštva. Lasni dodatki so trenutno tako priljubljeni kot še nikoli, uporabnice pa navdušene, saj pomagajo oblikovati pričesko, ko ta ni najbolj popolna
oddajte komentar