Hajdi: Slovenke cenimo lep dizajn, tudi za otroke

Hajdi Korošec Jazbinšek se je iz glasbene zvezdnice prelevila v uspešno podjetnico. Danes je mama Danteju in Evanu ter lastnica butične trgovine z otroško opremo.

22.6.2020 ob 5:50 | Foto: Rok Deželak, Ana Ravnak

Slika avtorja - Špela  Robnik Piše:

Špela Robnik

spela.robnik@delo.si

Hajdi: Slovenke cenimo lep dizajn, tudi za otroke

»Oblečem si oblekico, našminkam si obraz,« je pela v svojih otroških in najstniških letih, me pa z njo. Še danes me tu in tam prešine kakšen njen znan napev, sploh, ko se sprehodim mimo njene trgovinice v Celju in kajpak tudi zavijem vanjo. Notranjost je balzam za oči vsake mamice (za denarnico malo manj, kaj hočemo). In kot je bila pred leti »trendsetterka« za nas majhne deklice, zdaj s privlačnimi modnimi dodatki, pripomočki in igračami postavlja trende nam, mladim mamam.

Vaša trgovinica ponuja drugačne in šik izdelke za otroke. V Sloveniji ste bili med prvimi, ki ste ponudili nekaj novega drugačnega. Se je vse skupaj začelo tako - da ste želeli za svoja otroka »nekaj lepšega«, pa tudi kakovostnejšega, seveda?
Morda zveni klišejsko, ampak je res ... Šest let nazaj, ko sem iskala kaj drugačnega, lepega, dizajnerskega ali praktično dovršenega, tega ni bilo na voljo. Zato sem zaznala potrebo in priložnost po butični ponudbi za dojenčke, malčke in mamice. Moj mož je bil precej skeptičen, jaz pa sem vedela, da imamo Slovenke rade lepe stvari in da cenimo lep dizajn. Vsa podjetja, ki jih gostimo v naši distribucijski hiši imajo v ozadju navdihujoče zgodbe, ki so prepletene s trdim delom, kreativno dušo in predanostjo. Tudi sama sem tako naravnana do vsega, kar počnem v življenju: Verjamem, da moje stranke čutijo in tudi prepoznajo ta drugačen, srčen in iskren odnos. 

Hajdi je butično trgovino z otroško opremo odprla v središču Celja. Foto: Rok Deželak

Kakšna je bila nekdaj ponudba za otroke pri nas? In kako je s tem danes? Vemo, da je po vaši nastalo kar nekaj podobnih trgovinic, vaše blagovne znamke pa prepoznavne po celi Sloveniji.
Lahko bi rekla, da precej klasična, s čimer dejansko ni nič narobe. Tudi to mora biti, ampak kadar si zaželimo nek jagodni izbor - alternativo, je prav, da nam je na dosegu. In ravno to je bila ta praznina, ki sem jo želela zapolniti. V ponudbo sem postopoma vključevala blagovne znamke, ki so mene osebno kot mamico prepričale. Sem precej stroga pri umeščanju izdelkov in čisto vsak je šel najprej čez moje roke. Če me je prepričal s praktičnostjo, dizajnom in pravo ceno, je dobil mesto v Hajdi.si. Vesela sem, da so tudi druga podjetja sledila našim standardom, tako vemo, da nekaj delamo prav. In konkurenca je vedno dobrodošla, saj na nas to vpliva izjemno pozitivno in motivacijsko, nenazadnje pa imajo naše stranke največ od tega. 

Kaj vas je najbolj prepričalo pri znamki Elodie Details, v kateri kos ste se zaljubili?
Moja prva stvari, ki sem jo kupila za Danteja, ko sem bila še noseča, je bila ravno odejica Elodie. Prepričale so me elegantne barve, skandinavska preprostost in neverjetna kakovost. In ko sva se spoznali z lastnico Lindo, sva ugotovili, da je tudi ona, ko je bila noseča, najprej naredila odejico za svojo hčerko Elodie. Naslednji izdelek, s katerim se je dejansko začela naša Elodie zgodba, pa je bila priponka za dudo. No, to je bil moj naslednji nakup. Linda je neverjetna ženska, ki te preprosto očara. Kreativna duša, zaljubljena v dizajn in dejansko je prva v svetu, ki je začela Baby High Fashion Accessories gibanje. Njene, lahko bi rekla stvaritve, se lahko postavljajo ob bok dizajnerjem kot so Gucci, Prada in podobno. Vsi vzorci nastajajo izpod njenih rok in so lasten dizajn. Ne gre le za neke printe, ampak za prave umetnine in kreacije. Ravno to so te stvari, ki Elodie izdelke delajo drugačne - posebne.  

Že od nekdaj se je navduševala nad modo. Foto: Rok Deželak

Kako pa kot mama gledate na otroško modo v praksi? In na risane junake na oblačilih, brez katerih v določenih obdobjih pač ne gre?
Če sem iskrena, sem najbolj uživala v prvih letih mojih dveh 'lumpov', ko sem lahko sama izbirala dodatke, oblačila in opremo. Potem pa se zgodi premik in naenkrat me oko boli od kričečih spidermanov in Marvel junakov. Ampak na koncu je najbolj pomembno, da sta Dante in Evan srečna. Kljub vsemu, sta rada lepo urejena, kot prava frajerja, tako da niti nimam občutka, da imamo Marvel junakov preveč. Gre le za tu in tam kakšno fazo, to me nekako veseli.

Kako ste sami gledali na modo v otroških ali najstniških letih - verjetno ste bili s tem zaradi pevske kariere močno povezani? Ste imeli kakšen posebej ljubi kos? Izbira ni bila tako velika, kot je danes.
Tukaj gre velika zahvala moji mami. Ona je res vedno skrbela za mojo urejenost na nastopih. Ravno ona je kriva, da sem tudi sama razvijala smisel za modo, dizajn in estetiko. V tem resnično uživam in zelo rada se igram s kombinacijami in trendi, kjer skušam ustvariti nek svoj stil. Vedno rada delim svoje kombinacije in nakupe tudi s svojimi sledilci na svojem osebnem instagram profilu. Tam skupaj izmenjujemo mnenja, druži nas to navdušenje nad modo in vsem, kar je povezano z lepoto nas žensk. 

Hajdi s sinom Dantejem. Foto: Ana Ravnak

Je še kakšna neizpolnjena želja, ki si jo želite videti v Hajdi trgovinici?
Pri nas imamo včasih kar problem, saj kipimo od idej in uresničimo tudi tiste najbolj nore. Tako smo si zamislili, da želimo delovati v 200 let stari stvabi, v katero smo ob sodelovanju Muzeja novejše zgodovine vkomponirali tudi udarne kose iz preteklosti tega prostora. Tako je naša butična trgovinica v Celju pravi časovni stroj. Ker Celje ni ponujalo dostojnega prostora, da bi mamica lahko v centru mesta v miru lahko previla oz. nahranila svojega dojenčka, sem se odločila, da bo del naše trgovine intimni kotiček, ki jim bo to omogočal. Tako imamo poleg intimnega kotička na voljo tudi mikrovalovno pečico in tudi kavico, saj vemo da mamice velikokrat bedimo ponoči in da nam kavica še kako dobro dene. Prav tako smo kot prvi pripravili tudi modno revijo, na kateri so manekenke vozile otroške vozičke. Poskušamo biti tudi inovativni pri digitalnih pristopih in notrajni optimizaciji procesov v samem podjetju. Z novimi izzivi se srečujemo vsak dan in ravno to je največja motivacija za naše delo in razvoj na vseh področjih. Idej nam nikoli ne zmanjka in mislim, da je ravno to odlika naše ekipe in mojih krasnih sodelavcev, s katerimi je res lepo delati. 

Kaj si štejete za največji uspeh pri vašem delu?
Največji uspeh je to, da sem resnično srečna v tem, kar počnem in da se vsako jutro z nasmeškom odpravim v službo. Ta občutek je res neverjeten in upam da bo trajal in trajal. Vsekakor pa je uspeh tudi najti ravnotežje med delom in družino, ki ga lahko hitro odnese, če se tega ne zavedaš. Sama lahko rečem, da sem garač in da resnično veliko delam, ampak ko pride na vrsto družina, tedaj sem 100 % s svojimi fanti, ki mi pomenijo vse na svetu. 

Njeni fantje ji pomenijo vse na svetu. Foto: Ana Ravnak

Preberite še: Oblikovalka, ki navdušuje s kaligrafijo in z družino nastopa v spotu Rebeke Dremelj

Morda vas zanima tudi: Cvetličarna, kjer med čakanjem na sanjski šopek spijemo kavo (FOTO)

O dizajnu tudi Anne Hathaway na Delu in dom: Anne Hathaway oddih išče v preteklosti


oddajte komentar

preberite tudi

6 stvari, ki jih vsaka ženska potrebuje za dobro in zdravo spolno življenje

Šest posledic prve ljubezni, s katerimi živimo vse življenje

Te nenavadne odločitve lahko rešijo vajin zakon (ali zvezo v krizi)