24.9.2022 ob 6:52 | Foto: Getty Images
Potovalna agencija, ki ponuja več kot le brezskrbno poletno toplo sonce, je brez opozorila storila nekaj, kar jemlje sapo.
Spremenila je potovalni načrt počitnic in namesto ekskluzivnega aranžmaja po Islandiji, po treh dneh le tega prekinila in popotnike brez pojasnila po letu, kjer naj bi na letališču v Benetkah prestopali, namestila v bližnjo Padovo.
Padova namesto fjordov in kitov. Padova, kamor lahko skočimo Slovenci z avtomobilom vsak vikend.
Agencija, ki na spletni strani atraktivno ponuja lepote daljne pokrajine, suvereno zapiše, zakaj naj posameznik izbere prav njih, in res imajo odlične vodnike, ki skozi besede in izkušnje približajo čar daljne in tako drugačne dežele, potrdi Vesna.
»Vodič je bil izjemen, a kaj ko v ključnih trenutkih ni storil ničesar. Dokler se imamo lepo in potujemo po začrtanem planu, je lahko biti prijazen, ustrežljiv z dodatnimi informacijami. Potem, ko se je vse zakompliciralo, pa žal nismo dobili niti opravičila. Le besede, da smo lahko še srečni, da smo dobili letalski prevoz do Benetk,« pove bralka Mične.
In nadaljuje, da na internetni strani potovalne agencije sicer piše, da ponujajo tudi majhna presenečenja, ki jih v programu ni moč najti, a kaj, ko niti v sanjah ne bi pomislila na kaj takšnega.
Ob zapisanih besedah je pomisla na bolj skrbno izbrane namestitve v penzionih z domačimi kulinaričnimi dobrotami ali hotelih, na kaj pozitivnega in ne tovrstnega presenečenja.
Islandija je lep majhen otok z nekaj najbolj impresivnimi naravnimi čudesi Evrope. Zelo raznolika dežela ima poleg ledenikov in ognjenikov tudi veliko slapov, puščavo, zanimivo obalo in še mnogo neokrnjene narave.
To je otok, ki najprej očara, potem pa iz dneva v dan preseneča, kar lahko potrdi tudi Vesna, ki se na potovanje ni odpravila sama, temveč v družbi sina osemletnika.
»Potovanje za dva je bilo najprej mišljeno v drugačni zasedbi, saj si je moja mami želela z vnučkom na počitnice, a je zbolela, zato sem njeno mesto prevzela jaz. In še dobro, ker je bilo razočaranje kasneje tako veliko, da je bolje, da se je zgodilo meni, kot njej,« pove sogovornica.
Islandijo si je predvsem želel izkusiti v polni meri njen sin David. Zato, ker sonce sveti tam drugače in sploh ne zaide, ker mnogi ugasnjeni ognjeniki puščajo za seboj razne formacije v naravi, katere ni moč videti nikjer drugje, a predvsem zaradi Vikingov in vseh zgodb, ki krožijo o njih.
»Tudi njihova kulinarika je izjemna, še posebej, če imate radi morske specialitete. So nekoliko drugačne kot smo jih vajeni pri nas na Jadranu, a nam z Davidom so se zelo priljubile,« se zadovoljno nasmehne sogovornica.
»Na začetku je bilo vse v redu, neprijetno izkušnjo smo doživeli po treh dneh, ko so na letališču v Benetkah odpovedali lete, kar sicer nima veze s potovalno agencijo.
A ko pogledam na zadevo celostno, so nam vzeli od osmih dneh Islandije kar tri in pol. To je veliko tudi glede na ceno aranžmaja, ki sem jo plačala, stalo me je kar 5.700 in še nekaj evrov. In potem nas nastanijo brez opravičila v hotel v Padovo.
Naš potovalni aranžma je vključeval ogled južnega in severnega dela Islandije. Glede na to, da smo imeli odvzete te tri in pol, v bistvu štiri dni, smo videli samo južni del in še to izredno na hitro.«
Kaj se vam je najbolj vtisnilo v spomin? »Ledena laguna in Črna plaža, obe izjemni. Res pravljični. Tudi naš vodič, ki smo ga dobili na Islandiji je bil super, ampak gre za princip. Niso si vzeli časa za pogovor, da bi rekli v redu, zgodilo se je nepredvidljivo in določene bonitete, ki ste jih plačali, nismo izvedli, zato bi se vam za ta del želeli približati … Ampak niso naredili nič.«
Kaj se je zgodilo, ko ste jim pisali, vprašam. »Nič se ni zgodilo. Njihov odziv je bil, da po nekem členu, za katerega smo potem videli, da temu ni tako, da niso formalno odgovorni, če se aranžma ne izide po planu.
Obrnila se je tudi na Zvezo potrošnikov Slovenije (ZPS). In dobila odgovor, da ne glede na to, na kateri člen so se sklicevali, velja enako pravilo: če potovalna agencija na potovanju ne zagotavlja enakih oziroma višjih pogojev, mora ob prihodu domov, sorazmerni delež vrniti.
»Tožbe še nismo podali, napisali smo zahtevek, na katerega se niso odzvali. Najbolj me je zmotilo, da nihče od vodstva ne pokliče in reče, imejmo sestanek in se pogovorimo.
Nekateri zaposleni sicer želijo pomagati, a kaj ko nimajo pristojnosti oziroma pooblastil, zato je ves njihov trud neuspešen. Kvaliteta nekoga, ki ponuja storitve se vedno pokaže šele takrat, ko je kriza, in tukaj se oni res niso izkazali.
Ko stvari niso potekale tako kot je treba, so utihnili in vse do danes še nismo prejeli odgovora, na potovanju pa smo bili avgusta.«
Do konca septembra bo počakala, se je odločila, potem pa bo posegla po konkretnejših ukrepih.
Preberite še: Slovenka izvedla eksperiment: Imaš 20 evrov za ves teden (in nahraniti moraš dva prazna želodčka)
Mogoče vas zanima še: Znana Slovenka zapustila dom na Karibih in se vrnila nazaj v Slovenijo, njena otroka šokirana
Priporočamo tudi
Več vsebin na to temo:
oddajte komentar