20.8.2021 ob 5:25 | Foto: Dado Ruvić/Reuters
Ste že slišali za Niko Krmec, DD Squad, Kuxala, Emo Beganović, Dzela, Aleksa Radonjića, Roberta Kladnika, Linn Jardim, Slovenskobudalol, Liljanx? Če uporabljate TikTok, potem ta imena oziroma njihove vzdevke zagotovo poznate. To je namreč deset najbolj vplivnih Slovencev na TikToku po analizi DD Studios, kjer so pripravili seznam 30 najbolj vplivnih tiktokerjev pri nas.
»Učinkovito in pametno sodelovanje z vplivneži je pri vodenju TikTok profilov blagovnih znamk ključ do uspeha. Pojav vplivnežev na TikTok profilu namreč zagotavlja, da se objavljene vsebine redno pojavljajo na ForYou strani uporabnikov. Velja pravilo, če vplivnež na svojem profilu dosega v povprečju 10.000 ogledov na objavo, lahko na profilu blagovne znamke z njim pričakujemo 75% tega rezultata, torej 7500 ogledov na objavo. To je unikatna lastnost TikToka, zadaj pa se med drugim skriva tudi algoritemsko prepoznavanje obrazov,« pravijo v studiu.
@nikakrmec Ko bi blo vsaj tok v izi ##tiktokslovenia ##billieeilish ##buryafriend @billieeilish
bury a friend - Billie Eilish
Kako so prišli do teh ugotovitev in kako so pripravili seznam najbolj vplivnih? Ravnali so se po tem, kaj je za njihove stranke po njihovem mnenju za sodelovanje z vplivneži najbolj pomembno. Zanimalo jih je, koliko ogledov lahko posamezna znamka pričakuje od posamezne objave in kakšen vpliv ima posameznik. Pri razvrščanju so upoštevali povprečno število ogledov posamezne objave v zadnjih 30 dneh, skupno število vseh objav v zadnjih 30 dneh, skupno število sledilcev profila in skupno število všečkov profila. Med 30 najbolj vplivnih se je uspelo uvrstiti še dvema znanima obrazoma z Instagrama, in sicer osebni trenerki in podjetnici Petri Parovel ter radijskemu voditelju Robertu Roškarju.
Pri Dunking Devils Studios ugotavljajo, da čeprav je v Sloveniji še težko govoriti o donosnosti TikToka, ker ta pri nas še ne omogoča oglaševanja in klikabilnih povezav v objavah, je gledano na vložen evro tudi do petkrat bolj učinkovit pri doseganju novih uporabnikov in grajenju skupnosti okoli blagovne znamke. »Kdor ve, kaj dela, lahko v enem mesecu na TikTok profilu pridobi 10 tisoč sledilcev in milijon organskih ogledov,« pravi Domen Rozman, direktor Dunking Devils Studios.
@_ddsquad This is easily the best feeling in the world no Jump with us this Saturday if you’re in Slovenia @odbito_na_ljubljanici ##ddsquad
orijinal ses - Futbol Heryerde
Če bi radi postali TikTok zvezda, ima Rozman veselo novico za vas. »Na TikToku lahko čez noč postaneš zvezda, na Instagramu to ni več mogoče. Je pa res, da nekateri TikTok vplivneže pogosto izkoriščajo in jim za delo poskušajo plačati premalo. Ta vzorec smo že večkrat videli. Na novih omrežjih se morajo vplivneži bolj boriti za vsak zaslužen evro, ker trg še ni postavljen,« pojasni in nam razkrije, da se v Sloveniji s snemanjem TikTok vsebin preživlja približno deset ljudi. Koliko zaslužijo? Odvisno od vplivneža. »V Sloveniji se cena objave giblje od 20 pa do 800 evrov na objavo. V tujini pa je za največje potrebno dodati še dve ali tri ničle.«
Pojasni še, da uspeh na Instagramu še ne pomeni, da je vplivnež uspešen tudi na TikToku. »Za uspeh na TikToku mora vplivnež biti po srcu TikToker, torej mora razumeti platformo in mora rad ustvarjati tak tip vsebin. Lahko povem, da uspeh Dunking Devilsov na TikToku ni bil povezan s tem, da smo že prej bili uspešni na Instagramu. Začeti smo morali z novim načinom razmišljanja,« je še pojasnil Rozman.
oddajte komentar