17.5.2015 ob 6:30
Ste že ugotovili, da vas ob vstopu v določeno trgovino pozdravi poseben vonj? To ni naključje, ampak dobro premišljena poteza, s katero vas želijo trgovci premamiti in zvabiti v prav vsak kotiček trgovine. Mamljiv vonj vas bo v trgovini zadržal dlje časa, kar pomeni, da boste med oblačili brskali vedno bolj in tudi zapravili več, kot ste nameravali.
A to ni edini trik, ki se ga poslužujejo, obstaja še vsaj šest podobnih zvijač.
Trik št. 1: Najbolj zaželene in iskane kose postavijo v del trgovine, ki je najbolj oddaljen od vhoda. To počnejo zato, ker upajo, da vas bo na poti premamilo še kaj, kar boste pograbili in kupili.
Trik št. 2: Najdražje kose postavijo v višino oči. Večina strank se ne ukvarja s ponudbo, ki je na nižjih policah, saj ni v vidnem polju, zato trgovci tudi do spretno izkoriščajo. V višino oči zato zložijo dražje kose, ki seveda vabijo k nakupu, cenejši pa so po navadi postavljeni na dno.
Trik št. 3: Znižane kose zložijo na sredino trgovine, dražje in ekskluzivne pa ob vhod. Da bi prišli do znižanih kosov, morate kar dvakrat mimo dražjih kosov (ko vstopite in izstopite), kar vas bo morda premamilo v nakup.
Trik št. 4: Vozički so postavljeni bliže vhodu kot košarice, kar spodbuja stranke, da pogosteje posežejo po vozičku. Raziskave so namreč pokazale, da ljudje z vozički zapravijo kar 40 odstotkov več, saj želijo voziček podzavestno kar se da napolniti.
Trik št. 5: Tla trgovin so velikokrat malce privzdignjena ali obložena s preprogo. To stranke spodbuja k počasnejši hoji, kar spodbudi daljše in temeljitejše brskanje med kosi in naj bi zapravljanje strank povečalo za osem odstotkov.
Trik št. 6: Najprivlačnejše kose postavijo desno od vhoda. Večina strank se po trgovini giblje v smeri urinega kazalca, zato so v tej smeri nameščeni tudi kosi – najdražji seveda na koncu. Stranka naj bi na ta način povprečno zapravila kar 40 odstotkov več.
Avtorica: B. G.
Foto: Shutterstock
oddajte komentar