13.8.2016 ob 6:00
Izdelke pod blagovno znamko SUÌ fine geometry ustvarjata Simona Korošec in Jakob Rožnik. Oba sta bolj kreativne narave in od nekdaj rada oblikujeta, slikata in se tako izražata preko različnih medijev. Eden od povodov za nastanek znamke je bila Simonina želja po ustvarjanju geometrijskega nakita, ki ga je pogrešala na trgu.
Od ustvarjanja zase do prodaje v trgovinah
"Ko sva se konkretno spoznala z različnimi vrstami lesa in tehnikami obdelave, sva od tihe želje prešla k realizaciji in formiranju zgodbe ter podobe blagovne znamke," pravita Simona in Jakob, ki sta kmalu zatem stopila v stik z lastniki trgovinic po Sloveniji, prek katerih sta se predstavila ljudem. Vzporedno so ju povabili še k sodelovanju na mednarodni razstavi Znamke in znamenja, ki predstavlja svetovni izbor izvirnih, inovativnih ter dobro oblikovanih izdelkov s področja modnega in produktnega oblikovanja v okviru Mesecu oblikovanja.
Ustvarjalca SUÌ fine geometry Jakob in Simona v ilustraciji
"Pozitivni odzivi so nama dali dodatnega zagona, da SUÌ razvijava naprej," pravita Simona in Jakob, ki svoj delovni kotiček poimenujeta kar prostor urejenega nereda, v katerem se znajdeta le onadva.
Zaljubljena v les in geometrijo
SUÌ prisega na geometrijo in barvne kombinacije, oblikovalca pa pravita, da sta se v les kot material zagledala takoj, to občudovanje ter navdušenje nad njim pa še kar traja. "Z raziskovanjem sva spoznala toliko novih vrst in res je to medij s čudoviti atributi, njegova raba pa dejansko okolju prijazno dejanje. Postopoma sva lesu dodala še kontrast hladnega akrilnega stekla in s tem ustvarila drugačen in bolj svež nakit. Nasploh se glede materialov prepuščava toku navdiha in rada raziskujeva."
Pomembno je spodbujanje slovenskih oblikovalcev
Simona in Jakob na podlagi lastnih izkušenj menita, da Slovenci cenimo domačo modo in oblikovanje. "Prodajne poti se izboljšujejo. Sodelovanja s posameznimi trgovinami se krepijo, saj se tudi lastniki zavedajo, kako pomembno je spodbujati slovenske oblikovalce. V slovenskih domovih se pogosto znajdejo tudi oblikovalsko dovršeni slovenski izdelki. Prav tako srečujeva na ulici ljudi, ki nosijo kreacijo slovenskega modnega oblikovalca oz. oblikovalke. To je dobro," pravita, a dodajata, da so to zgolj njune izkušnje, ki ne predstavlja nujno realne podobe.
"Strinjava se z mislijo Sanje Grcić, da v osnovi potrebuješ kar posedujejo moderne svetovne znamke: koncept, funkcionalnost, izdelavo, duh časa, alternativno ciljno občinstvo. Obenem pa moraš imeti poleg še ljudi, ki obvladajo marketing in trženje," pri receptu za dobro znamko dodata oblikovalca.
Njun nakit od zdaj tudi v Berlinu
Slovenski nakit pa je šel tudi v svet. Oblikovalca sta se namreč ravno vrnila iz Berlina, kjer sta sklenila sodelovanje s konceptno trgovino Happy Shop. Ta se nahaja na ulici Torstraße, kjer je vse več trendi butikov in hip lokalov. "Najin nakit jih je navdušil in tako je Berlin postal najina nova odskočna deska v svet mode," pravita.
SUÌ nakit si lahko ogledate in naročite preko uradne strani na Facebooku ali Instagramu, sicer pa ga v živo najdete po vsej Sloveniji – v Ljubljani v trgovinah Babushka Boutique, GUD shop, Lola in Skrinjica store, ter v trgovinah Galerija re:gallery (Koper), Salon uporabnih umetnosti (Maribor), Mačkor Dijor (Celje), Hiša Belin (Kamnik), Trgovina Židana marela (Kranjska Gora), Žab'ka&Piškotek (Rogaška Slatina), Galerija Mikame (Bled), Studio Ana Jelinič (Novo mesto) in Dobrote Dolenjske (Trebnje).
Avtor: Maja Fister
Foto: SUÌ, Jure Brglez
oddajte komentar