29.9.2021 ob 5:05 | Foto: arhiv oblikovalke | Avtor: Da. M.
Modna oblikovalka Janja Videc, ki že vrsto let ozavešča o pomembnosti naravnih materialov, je sedaj šla še korak dlje in pod znamko Witches Sisterhood ustvarila kolekcijo za mini čarovnice.
Ekološko obarvana znamka Witches Sisterhood raziskuje arhetipsko dušo čarovnice v preobleki sodobne ženske, ki se zna kljub hitremu življenjskemu tempu današnjega časa ustaviti in skozi dnevne rituale napolniti svoje magične rezerve. Zaveda se, da ko je sama osrediščena v svoji energiji svojo magičnost lažje deli s svetom, ki jo obdaja. Gre za preprosto resnico, na katero včasih pozabimo. Witches Sisterhood je poleg sofisticiranega dizajna in etične izdelave tukaj, da nas spomni na moč rituala in na našo notranjo moč. Oblačilo ni samo oblačilo, kot so se zavedali že naši predniki, je lahko tudi magično orodje.
Oblikovalka Janja Videc se ni posvetila le raziskovanju trajnostnih rešitev za najmlajše, ampak se preizprašuje tudi o spolnih vlogah, ki vplivajo na to, kako vzgajamo dečke in kako deklice. Linija Witches Sisterhood Youth je inspiriralo ravno stanje čudenja in presunjenosti ob bitju, katerega osebnost, zanimanja in preference se šele razkrivajo pred našimi očmi, kadar si jih le dovolimo videti takšne kot zares so, brez pričakovanj kakšni bi morali biti. Kolekcija Awe temelji na sprejemanju tega kar smo že od malega.
Celotna kolekcija je izdelana iz hipoalergenega ekološkega bombaža s certifikatom GOTS (Global Organic Textile Standard), saj je material idealen za občutljivejšo otroško kožo. Tudi potiski so izdelani s tehniko sitotiska in posledično povsem neškodljivi, v primeru, da jih manjši otroci vnašajo v usta.
Kolekcija Awe je v ujemajočih potiskih je na voljo za vsa mini magična bitja, ki se že od malih nog naprej v pravljicah bolj poistovetijo s čarovnicami in Merlini kot pa z princesami in princi.
A vse mini minimaliste je na voljo brez potiska, v vsakem primeru pa bodo na svoj račun prišli vsi ljubitelji premišljenega dizajna, vsi hipersenzibilni, ki uživate v razvajanju čutov ob na otip razkošnih naravnih materialih, vsi ljubitelji narave in podporniki bolj spoštljive, etične, lokalne produkcije.
Znamka Witches Sisterhood je sicer v celoti izdelana iz trajnostnih in ekoloških materialov, predvsem z organskega bombaža s certifikatom GOTS, ki predstavlja najvišji standard pri kontroli ekoloških materialov in vključuje tudi pravično plačilo vseh vpletenih v proces proizvodnje. Slednje pa vendarle ni edina magična sestavina znamke.
Oblikovalka Janja Videc že vrsto let raziskuje arhetip čarovnice in izročilo pogansko/šamanske tradicije naših prednikov. Kot pravi oblikovalka Janja Videc, ki je tudi sama potomka linije zdravilcev v njeni družini: »Pogosto se v iskanju šamanskega izročila, kar je trenutno, kot opažam precej popularno, obračamo k drugim kulturam, s čemer sicer ni nič narobe, pozabljamo pa, da je bila ta tradicija prisotna tudi na naših tleh, da je zelo bogata in da se lahko od izročila naših prednikov marsikaj naučimo. Vsekakor menim, da ima tudi tehnološki napredek svoje prednosti in nisem zagovornica pretiranega vračanja v preteklost v preteklost, na nas je, da starodavna znanja pametno in koristno uporabimo, da se razvijajo skupaj z nami in da na ta način ustvarjamo prijaznejšo družbo. Kar se lahko vsakdo nauči od naših prednikov je spoštljiv odnos do narave, do mame zemlje. Učijo nas, da se nam bo odprl povsem nov svet, če ji prisluhnemo. Tukaj ni nobenih pravil, je pot vsakega posameznika«
Oblikovalka je znamko Witches Sisterhood zgradila na podlagi pozitivnih odzivov njenih strank, ki so jo, ko je pričela ustvarjati tako imenovane »čarovniške majice precej presenetili, saj ni pričakovala, da se z njeno zgodbo o čarovnicah poistoveti tako veliko žensk različnih starosti in profilov. Kot sama pravi so jo navdihnile, da se temu aspektu svoje oblikovalske poti v celoti posveti.
»Velikokrat se ob besedi čarovnica kar malo ustrašimo, saj smo se naučili, da ji pripisujemo negativen pomen. V resnici gre za vitalno silo v nas, ki se ne ozira na mnenja okolice, ampak gre svojo pot, v skladu z najglobljo integriteto in vrednotami, pa četudi zato ni vedno sprejeta.«
Preberite še: David Hojnik: Spletni vplivneži so delo modnih oblikovalcev razvrednotili
Morda vas zanima tudi: Greta Thunberg na naslovnici revije Vogue, v pogovoru pa kritična do mode
oddajte komentar