Priznana športna znamka spodbuja: Vse je mogoče

Adidas z novo kampanjo vliva pogum in samozavest.

5.5.2021 ob 5:45 | Foto: adidas | Avtor: A. J.

Priznana športna znamka spodbuja: Vse je mogoče

Adidas predstavlja novo ekskluzivno kampanjo Impossible is nothing, v kateri znane osebnosti iz sveta športa, glasbe, mode, šovbiznisa in družabnih omrežij sporočajo, da nič ni nemogoče.

S to akcijo priljubljena športna in lifestyle znamka govori o drznem optimizmu in gledanju na svet kot na prostor priložnosti ter dokazuje, da ima šport resnično preobrazbeno moč. V kampanji sodelujejo najbolj zveneča imena iz sveta športa in kulture, kot so Beyonce (na fotografiji), Paul Pogba, Tiffany Abreu, Mo Salah in Siya Kolisi, ki so posebno za to priložnost delili osebne trenutke iz svojega življenja.

Adidas je nedavno razkril načrte za ustvarjanje boljše prihodnosti, in sicer se bo osredotočil na tri področja: trajnost (sustainability), kredibilnost (credibility) ter vključenost(inclusivity).

Do leta 2024 bo v svojih izdelkih uporabljal le recikliran poliester.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by adidas (@adidas)

Preberite še: Zmai: Zmajeve torbice slovenske modne oblikovalke, ki ohranjajo okolje

Morda vas zanima tudi: Hit sezone: Čas je za (čisto) kratke hlače


oddajte komentar

preberite tudi

6 stvari, ki jih vsaka ženska potrebuje za dobro in zdravo spolno življenje

Šest posledic prve ljubezni, s katerimi živimo vse življenje

Te nenavadne odločitve lahko rešijo vajin zakon (ali zvezo v krizi)