5.5.2021 ob 5:45 | Foto: adidas | Avtor: A. J.
Adidas predstavlja novo ekskluzivno kampanjo Impossible is nothing, v kateri znane osebnosti iz sveta športa, glasbe, mode, šovbiznisa in družabnih omrežij sporočajo, da nič ni nemogoče.
S to akcijo priljubljena športna in lifestyle znamka govori o drznem optimizmu in gledanju na svet kot na prostor priložnosti ter dokazuje, da ima šport resnično preobrazbeno moč. V kampanji sodelujejo najbolj zveneča imena iz sveta športa in kulture, kot so Beyonce (na fotografiji), Paul Pogba, Tiffany Abreu, Mo Salah in Siya Kolisi, ki so posebno za to priložnost delili osebne trenutke iz svojega življenja.
Adidas je nedavno razkril načrte za ustvarjanje boljše prihodnosti, in sicer se bo osredotočil na tri področja: trajnost (sustainability), kredibilnost (credibility) ter vključenost(inclusivity).
Do leta 2024 bo v svojih izdelkih uporabljal le recikliran poliester.
View this post on Instagram
Preberite še: Zmai: Zmajeve torbice slovenske modne oblikovalke, ki ohranjajo okolje
Morda vas zanima tudi: Hit sezone: Čas je za (čisto) kratke hlače
oddajte komentar