Ozdravljeni Galliano je pravi profesionalec

John Galliano z znamko Maison Margiela že ustvarja dobiček.

18.6.2015 ob 8:00

galliano_RTXZF8O.jpg

Ustanovitelj znamke Diesel in lastnik družbe OTB, ki ima v lasti tudi znamko Maison Margiela, Renzo Rosso, je spregovoril o oblikovalcu Johnu Gallianu in njegovih uspehih, odkar je postavljen na mesto kreativnega direktorja znamke Maison Margiela.

Po zdravljenju, do katerega je moralo priti po njegovih pijanih in antisemitskih izpadih, se Galliano vrača prenovljen, prenovljena pa bo očitno tudi omenjena znamka. Za portal Bussines of Fashion je Renzo Russo povedal, da se je prodaja dvignila za 20 odstotkov, četudi je Galliano do sedaj prispeval le nekaj kreacij.


Že slediš Mični na Facebooku? Včasih ima super ideje, ki jih tukaj ni. Preveri! @Mična

Prvo minuto, ko je Galliano izgubil službo je Renzo Rosso (na fotografiji) razmišljal, da ga vzame pod svoje okrilje.

Od sramežljivca k nastopaču

Najbolj cenjeni oblikovalec svoje generacije John Galliano je padec med očrnjene umetnike doživel leta 2011, ko je po spletu zaokrožil posnetek, na katerem je vpil "Ljubim Hitlerja" in paru, ki je bil v lokalu govoril, da bi njuni predniki morali umreti v taboriščih. Za svoj izpad je Galliano krivil droge in alkohol ter da opazke niso izhajale iz njega samega.

Po zdravljenju je leta 2013 delal pri Oscarju de la Renti, lansko leto pa ga je pod okrilje vzel Renzo Russo. Zanimivo je, da Galliano, ki je znan kot pravi nastopač dobil mesto, ki je sprva pripadalo skromnemu oblikovalcu Martinu Margieli, katerega javnost sploh ni spoznala. Ravno zaradi te razlike, je bil ob prestopu lansko leto marsikdo začuden.

John Galliano je najbolj cenjen oblikovalec svoje generacije.

"John je resnični profesionalec. Zelo sem srečen, da ga imam. Ima odlično piramidno razmišljanje, visoko modo preoblikuje v ready-to-wear oblačila in dodatke," je povedal Rosso. Priznal je, da je o tem, da bi ga zaposlil, razmišljal še isto minuto, ko je Galliano dobil odpoved pri Diorju in Gallianovi lastni znamki, ki je še vedno v upravljanju Diorja oziroma družbe LVMH.

RTR3FFE5.jpg

Podkupljeni novinarji in blogerji

Znamka Maison Margiela je dobičkonosna od leta 2013, delnice pa so vredne več kot 100 milijonov evrov. "Martin mi je dejal, da znamke ne bi mogel dati boljšemu kot je Galliano, saj je prav on oblikovalec, ki ga najbolj ceni," je povedal Renzo Rosso.

V pogovoru je uspešen podjetnik Renzo Rosso spregovoril tudi o načinu dela drugih znamk. Vtaknil se je predvsem v to, da modne hiše vozijo blogerje in novinarje na prestižne modne revije po celem svetu. Chanel na primer je imel pred kratkim revijo v Seolu, Louis Vuitton v Palm Springsu, Gucci jih bo peljal v New Yorku. "Kako neodvisne so lahko novinarske ocene, ko avtorji spijo v luksuznih hotelih in potujejo zastonj," se sprašuje Rosso. "Zahvaljujoč družabnim omrežjem, znamke dobijo ogromno publicitete. A misli, da takšne metode lahko hitro odvrnejo mlade, saj ti prej ali slej ugotovijo za kaj gre," je še povedal.

Avtorica: Daša Mavrič

Foto: Reuters


oddajte komentar

preberite tudi

6 stvari, ki jih vsaka ženska potrebuje za dobro in zdravo spolno življenje

Šest posledic prve ljubezni, s katerimi živimo vse življenje

Te nenavadne odločitve lahko rešijo vajin zakon (ali zvezo v krizi)