27.3.2018 ob 11:00
Švedski tekstilni velikan Hennes & Mauritz (H&M) je v prvem trimesečju leta ustvaril 1,37 milijarde kron (135 milijonov evrov) čistega dobička, kar je 44 odstotkov manj kot v enakem obdobju lanskega leta. Padec dobička so v švedski družbi pripisali hladnejši zimi, ki je predvsem v Evropi vplivala na manjšo prodajo.
Prodaja v Nemčiji, enem glavnih trgov tekstilnega velikana, je med januarjem in marcem upadla za šest odstotkov, v Franciji pa za 10.
"Začetek leta je bil težak," je ob objavi poslovnih rezultatov ocenil izvršni direktor družbe Karl-Johan Persson. Po njegovih besedah je bilo prav v času razprodaj nenavadno mrzlo vreme, ki je negativno vplivalo na prodajo pomladnih oblačil.
Družba sicer napoveduje velike spremembe, saj želijo več prodaje ustvariti prek spleta. Spletna prodaja naj bi letos narasla za 25 odstotkov.
Vir: STA
Foto: GettyImages
oddajte komentar