Ko se znani Slovenci prelevijo v manekene

Slovenska blagovna znamka Sens, ki izdeluje moške obleke, praznuje 22 let delovanja.

3.2.2016 ob 1:15

16068X9650bg.jpg

Rek "obleka naredi človeka" se je sinoči ponovno potrdil, ko so se v Sensove kreacije oblekli znani Slovenci in manekeni. "V Sensu lahko oblečemo in uredimo prav vsakega moškega, za vsako priložnost, tudi najslovesnejšo, ne glede na njegovo postavo," je ob včerajšnjem slavnostnem odprtju prenovljene trgovine v stavbi Diamant poudarila direktorica in lastnica Zlata Zavašnik, ki je že 22 let, kolikor slavi njena blagovna znamka, tudi oblikovalka vseh oblačil.


Spremljajte nas tudi na Facebooku.

Zavašnikova, ki je v 22 letih oblikovala že več kot 2000 kosov oblačil, napoveduje, da bo za novo kolekcijo uporabila tudi ekološko tkanino. "Gre za mešanico ekovolne in recikliranega poliestra (iz prozornih plastenk z mehansko, ne kemično obdelavo). V novi kolekciji bomo torej imeli tudi ekološke obleke," je še dejala Zavašnikova.

Resničnost njenih besed je le nekaj minut pozneje potrdilo kar nekaj znanih Slovencev, ki so pod taktirko Jurija Zrneca predstavili nove trende moških oblačil in zapovedi oblačenja ("dress code"). Priložnostnim manekenom Tinu Vodopivcu, Roku Ferengji, Bojanu Emeršiču in Andreju Šifrerju so družbo delali pravi manekeni, ki imajo za seboj že kar nekaj kilometrine tudi na mednarodnih modnih pistah. Med njimi sta bila Matjaž Kumelj in Luka Mulec, ki se je pred nekaj dnevi vrnil iz Milana, kjer je na modni reviji predstavljal blagovno znamko Versace.

Avtorica: Da. M.

Foto: Mediaspeed


oddajte komentar

preberite tudi

6 stvari, ki jih vsaka ženska potrebuje za dobro in zdravo spolno življenje

Šest posledic prve ljubezni, s katerimi živimo vse življenje

Te nenavadne odločitve lahko rešijo vajin zakon (ali zvezo v krizi)