BOOPACKS: Sodelovanje s TOPSHOP morava čimprej ponoviti

Londonski Topshop je bil še bolj poln tudi zaradi Dominike in Katarine.

4.10.2017 ob 7:45

boopacks_micna_naslovna.jpg

Sestri Katarina in Dominika Bučar ustvarjata nahrbtnike, torbice in puloverje znamke BOOPACKS, ki so postali izjemno priljubljeni med mladimi in modno ozaveščenimi Slovenkami, a njune nahrbtnike nosi tudi vedno več deklet iz vsega sveta. Lansko leto sta namreč začeli prodajati na Asos-u, ravno prejšnji teden pa sta se vrnili iz Londona, kjer sta v Topshopu (ja, v tistemu ogromnemu na Oxford Street) gostili pop-up trgovino s svojimi izdelki.

O vtisih iz Londona in izjemnem sodelovanju je z dekletoma poklepetala tudi Mična.

Kaj vama pomeni sodelovanje s tako veliko trgovino kot je TOPSHOP?

To nama predstavlja še en uspešen projekt na katerega sva lahko ponosni. Vsekakor je velika referenca in pa tudi priložnost, da sva BOO predstavili ogromnemu številu ljudi. Oxford Circus je poln Londončanov ter turistov in TOPSHOP je ena najbolj priljubljenih trgovin na tej lokaciji. Res je dober občutek, ko vidiš svoje produkte razstavljene v pritličju več nadstropne svetovno znane modne trgovine.

Kakšen je bil odziv strank?

Ja, prav opazovanje odziva mimoidočih je bil za naju največji čar. Ko vidiš to navdušenje in željo po prav tvojem nahrbtniku. Spremljali in opazovali sva ljudi vse od ogledovanja in izbiranja nahrbtnika in pa veselja, ko so z vrečko zapustili trgovino. Neverjetno motivacijsko! To je tisto, kar ti da zagon za nove podvige.

Vaju je kakšen od odzivov posebej presenetil?

Zanimivo je bilo, ko sva opazili punco, ki je prišla slučajno v trgovino z najinim booflap-om in opazila BOOPACKS pop-up. Bila je navdušena, da sva tam. Nahrbtnik je namreč naročila na spletni strani. Zelo dober občutek, da sva tudi v Londonu srečali najin nahrbtnik čisto naključno.

Sta prodali veliko nahrbtnikov? Bodo londonske ulice sedaj polne Boopackov?

Prodaja je bila odlična, kar nad pričakovanji. Mislim, da sva s tem pop-up trgovino v TOPSHOP-u naredile veliko na prepoznavnosti znamke, saj so se tudi spletna naročila iz tujine, predvsem iz Anglije povečala.

Torej sta zadovoljni s sodelovanjem? Se obeta še kakšno?

Več kot zadovoljni. Sodelovanje s TOPSHOP-om namerava čimprej ponoviti. Sva pa si naredile načrt, tudi za druge in nove projekte. Prepričani sva, da se bo kar dogajalo.

Vaju je London navdihnil za kakšen nov dizajn nahrbtnika?

Zagotovo. Nazaj prideš poln idej, svežih zamisli in osvežene kreativnosti. In kakšna novost bo izhajala tudi iz tega londonskega utripa.

Avtorica: Da. M. 
Foto: Osebni arhiv


oddajte komentar

preberite tudi

6 stvari, ki jih vsaka ženska potrebuje za dobro in zdravo spolno življenje

Šest posledic prve ljubezni, s katerimi živimo vse življenje

Te nenavadne odločitve lahko rešijo vajin zakon (ali zvezo v krizi)