31.1.2018 ob 5:55
V sproščenem pogovoru in pregledovanju fotografij na družabnih omrežjih z vizažistko Martino Razinger hitro naletiva na vprašanje o primernem ličenju za fotografiranje. Martina pravi, da ni vsak make-up primeren za fotografski objektiv in takoj se mi postavi kup vprašanj, kaj lahko same naredimo, da bomo na slikah videti kar najbolje.
Na kaj moramo biti najbolj pozorni pri nanašanju ličil, če se bomo fotografirali?
Pri svojem delu zagovarjam, da je manj več. Velik poudarek je na negi kože in s tem poskrbimo za lep ten. Za fotografiranje bi predlagala, da naj bo lepo in natančno narejen ten, pravilno nanešeni razsvetljevalci in ne premočno senčenje celotnega obraza.
Naj na obrazu ostaja svežina. Lahko se bolj posvetimo pravilno poudarjenim obrvem, saj so te okvirji našega obraza.
Nikoli ne pozabite na poudarjanje lic s toplimi toni ter poudarek ust z močnejšimi toni ali le s svežino, lip glossom.
Ali lahko napake pri ličenju popravimo v postprodukciji fotografije?
Načeloma lahko. Vendar potem je lahko videz bolj umeten, kar pa meni osebno ni všeč. Vsak fotograf bo vesel, da je obraz naličen, saj je najtežje naknadno dati fotografiji pravo svežino in mehkobo.
Ali pri ličenju za fotografiranje tudi velja pravilo manj je več?
Make up za fotografiranje naj bo malenkost močnejši. Tudi, če gre za nude oziroma naraven videz. Svetloba in objektivi v vsakem primeru 'pojejo' malo nekaj make-upa.
Kateri puder je najboljši za fotografiranje?
Osebno vedno uporabljam tekoče pudre. Sploh za ženske nad trideset let. S tem ne nahranimo gubic. Puder v prahu nanašamo na določene dele in tudi za fotografiranje ne podpiram popolnega fiksiranja celega obraza.
Lesk kože naredi fotografijo bolj svežo. S tem dobimo efekt, kot bi koža dihala. Videz je bolj spočit.
Si lahko z ličili naredimo bolj odprt pogled?
Lahko, s pravilnim tonom pudra. Za odprt pogled pa nikakor ne temnimo pod očmi in nad očmi. Spočit pogled nam vrača pravilen nanos razsvetljevalcev, vendar previdno z njimi. Ne pretiravajte s presvetlimi odtenki oziroma pazimo, da ne ustvarimo prevelike razlike v tenu med pudrom in razsvetljevalcem.
Nato so na vrsti obrvi. Sledimo svoji naravni liniji obrvi, predvsem če jih bomo dodatno risali.
Notranja linija oči naj bo vedno svetla lahko tudi v barvi perl. Vendar sama nikoli ne uporabljam hladnih tonov, npr. srebrne. Raje izberem odtenek vanilje.
Če imamo težavo s povešenimi vekami, jo optično dvignemo s toplimi toni (roza, oranžna) in ne z rjavo, črno ali sivo.
Videz oči bo vedno bolj svež in popoln, če za ličenje uporabljamo čopiče, da lahko dobimo lepe zabrise in s tem žameten videz.
Kje nam lahko fotografija naredi krivico, kaj moramo bolj poudariti oziroma skriti?
Vsak pri sebi ve česa ne želi poudariti. Sodelovanje s fotografom naj bi bilo iskreno in zaupno. Res je, da nas fotograf lahko vidi drugače, kot vidimo samega sebe. Zato tu nastopi pogovor.
V telesu imamo desno in levo stran, ki sta popolnoma drugačni. Enako je z obrazom. Profila nista nikoli enaka. Dober fotograf se bo vedno poigral z različnimi profili, pozami, pogledi in skozi fotografiranje ugotovil, v kateri različici smo najbolj fotogenični.
Nikakor se nam ne sme muditi, ker se to velikokrat vidi na fotografiji, da smo odstotni in nismo sproščeni.
Avtorica: Da. M.
Foto: Thinkstock
oddajte komentar