27.1.2018 ob 5:55
Poplava kozmetičnih izdelkov, vedno več novih produktov in bogata izbira med številnimi znamkami nas je pripeljala do točke, ko sploh ne vemo več, kaj potrebujemo in kaj bi bilo za nas najbolj primerno. Nekateri se v tej množičnosti vračajo k osnovam in prisegajo na najbolj osnovno kremo, s katero se je mazala že njihova babica, drugi pa vsak dan prebirajo ocene in mnenja novih produktov.
Nakopičen trg in zmedene potrošnice je opazila tudi priznana vizažistka Mateja Pozeb, ki ustvarja pod znamko AlterEGO in na svojem Facebook profilu delila mnenje, ki je dobilo veliko podpornikov. »Zdi se, kot da so vsa podjetja malo ponorela z oglaševanjem. Pa blogerji! Toliko produktov, toliko ocen. Ste resni,« se sprašuje Pozebova in dodaja da je neustavljiva želja po popolnosti pripeljala do tega, da smo »le korak od popolne norosti.«
Skrbijo jo tudi številne ocene izdelkov, ki so napisane v marketinške namene, mladi pa jim slepo zaupajo. »Zdi se, kot da so vsa podjetja malo ponorela z oglaševanjem. Pa blogerji! Toliko produktov, toliko 'review-jev'. Ste resni?! Boga mladina, ki naseda. Boga mladina, ki ne ve več, komu verjeti. Kaj kupiti, da ne bo več mozoljev, kako zakriti, kar je dala mati narava! Usip komentarjev na make-up, na kozmetične produkte. Že pri dobrih 20. imamo strokovnjake, ki so super plačani za izdelavo »realnih« oglasov. Vse je tako 'fejk'. Nerealn,« piše Mateja Pozeb in upa, da to pelje k novim začetkom. »Ker tole ne bo zdržalo dolgo. Počasi bodo ljudje uvideli kaj je pod balastom 'popolnih' produktov.«
Mateja še spomni, da ima vsak od nas intuicijo, lastno pamet in čut, s katerimi si lahko pomagamo ločiti laži od resnice.
Avtorica: Da. M.
Foto: Thinkstock
Več vsebin na to temo:
oddajte komentar