19.3.2020 ob 5:35 | Foto: GettyImages
Danes, v četrtek, 19. marca in petek, 20. marca, se lahko pridružite že šesti konferenci inOrbit 2020, največji regionalni konferenci digitalnega marketinga, ki bo tokrat zaradi izrednih razmer potekala v digitalni obliki. Množico zaskrbljujočih novic o koronavirusu in obvestil o zaprtju večine javnih prostorov bo inOrbit prevetril s svežimi idejami in znanji iz digitalnega sveta. Digitalna oblika konference bo ponudila edinstveno priložnost za spletno udeležbo želenih predavanj v udobju lastnega doma.
Vsa predavanja bodo udeležencem za ogled na voljo tudi po konferenci, za nadgrajevanje znanj, izmenjavo nasvetov ter virtualno druženje s predavatelji in drugimi udeleženci pa bo poskrbljeno prek inOrbit Connect, ekskluzivne skupine na LinkedInu.
»Kljub resnim razmeram ne smemo dopustiti, da se življenje ustavi. Tako delovni procesi kot tudi izobraževanja morajo nemoteno potekati naprej tudi v trenutni situaciji. S tem v mislih smo celotno konferenco inOrbit prestavili na splet in jo obogatili z dodatnimi ugodnostmi za udeležence,« je odločitev za izvedbo digitalne konference pojasnil Andraž Štalec, direktor Red Orbita.
»Digitalne tehnologije, ki kraljujejo našemu vsakdanu, nam omogočajo, da življenje kljub trenutnim razmeram teče naprej nemoteno. Trenutno obdobje nam ponuja odlično priložnost, da raziščemo in izkoristimo vse prednosti tehnologije ‒ tako na področju prenosa znanja kot pri nadaljnjem razvoju,« še dodaja. Letošnji program v ospredje postavlja tematike, povezane z rastjo in razvojem podjetja, od sprememb v vedenju potrošnikov, načinov za povečanje obsega poslovanja na digitalnih kanalih, izboljšanja dobičkonosnosti in pospeševanja rasti podjetja, do prilagajanja novostim v digitalnem svetu in izven. Cilj konference inOrbit je, da udeležence opremi z vsem znanjem, potrebnim za okrepitev ekipe, podjetja in strategij, ter jih seznani z najnovejšimi trendi in aktivnostmi, ki so potrebne za rast podjetja.Pridobite dostop do predavanj vodilnih strokovnjakov na svetu in postanite del mednarodne skupnosti, ne da bi pri tem morali kam odpotovati. Preverite program in predavatelje na www.inorbit.si ter se pridružite digitalnemu vesolju idej, ki ga ustvarja inOrbit 2020.
Med številnimi govorci dvodnevne konference predstavljamo tri.
Anna Kloth: Zakaj je TikTok postal tako popularen med mlajšimi generacijami in kaj so njegove prednosti, bo povedala Anna Kloth (ustanoviteljica podjetja Paradise Interns). V zadnjih treh letih, odkar je ustanovila podjetji Paradise Interns in Paradise Consulting, je lastnoročno popeljala potapljaško industrijo v 21. stoletje digitalnega marketinga. Z mlado publiko in omenjenimi proračuni nenehno išče naslednji trend, ki bo prinesel organski doseg. Na konferenci bo pojasnila, zakaj si Tik Tok zasluži še posebno pozornost.
Magda Kay: Odlična govorka o osebni rasti je Magda Kay, strokovnjakinja za intimnost, učiteljica tantre in svetovalka za odnose za ženske, moške in pare. Njeno delo združuje starodavne nauke o seksualnosti, jogi, energijah, skupaj s psihologijo inčloveškim vedenjem. Na predavanju bo spregovorila o tem, kako lahko uporabimo seksualne energije, da dosežemo osebne in poslovne cilje.
Pavlo Kuznyetsov: Digitalni svet je pisan na kožo mladim upom, ki s svojimi drznimi pristopom in inovativnimi rešitvami ustvarjajo novo digitalno prihodnost. Eden takih je zagotovo Pavlo, ki je svoje prvo digitalno orodje ustvaril že pri 16. letih in ustanovil podjetje, pri čemer sta mu zelo hitro kot naročnika zaupala Adidas in Reebok. Pavlo je danes Sr. Product Manager pri podjetju Zalando, največji evropski e-trgovini z oblačili, kjer je odgovoren za marketinške tehnologije, ki nadomestijo marketingerje z algoritmi in strojnim učenjem. Na konferenci bo predstavil, kako je Zalando prepustil svojo marketinško strategijo popolni avtomatizaciji, sam pa je zanimiv govorec tudi s svojo osebno zgodbo o uspehu že v mladih letih.
oddajte komentar