Ugasnil je Teen Vogue, kakšna pa je prihodnost Vogua?

Vodilna modna revija se je znašla v škripcih.

8.11.2017 ob 6:00

vogue_micna_GettyImages-107522613.jpg

Zadnji dve leti se je veliko šušljalo o slabi finančni situaciji, v kateri se je znašla ena vodilnih medijskih hiš Conde Nast, pod okriljem katere izhajajo tudi kultne revije kot sta GQ in Vogue. Pisalo se je o njihovi pogubno slabi online strategiji, ki je bila tako nepremišljeno zastavljena, da je celo pogubila sicer dober modni projekt style-com - rešiti ga ni mogla (pa tudi ne želela) niti modna gurujka in ustanoviteljica uspešnega medija Net-a-porter, Natalie Massenet. Od tukaj naprej pa je šlo le še navzdol.

Matična hiša Condé Nast je pričela z množičnim odpuščanjem, da bi rešila nastalo situacijo, pa je pričela zaposlovati digitalne strokovnjake, ki naj bi jim pomagali ponovno zrasti in doseči staro slavo ter uspeh. A to so storili mnogo prepozno. Spletne edicije so se namreč uveljavile že zdavnaj pred tem in prihod na zabavo, na kateri so vsi stoli že zasedeni, ne obljublja prav veliko. To je občutil tudi Condé Nast, ki se je sicer v kaotični spletni džungli želel uveljaviti kot relavanten in kredibilen vir informacij.

Pomanjkanje kapitala je tako pred kratkim ugasnilo uredništvo Teen Vogue, revije za mlajšo generacijo modnih navdušencev, ki so v njej prej dolga leta spremljali svoje modne, glasbene in hollywoodske idole. Odgovor na vprašanje, kako je to mogoče, je preprost. Ciljna skupina, torej mladi v najstniških letih, so že dolgo nazaj prenehali s kupovanjem tiskanih edicij. Še več, pravzaprav so ravno ti kul, modno ozaveščeni in progresivno misleči najstniki prvi pričeli z iskanjem vsebin po spletu. Samo pomisli, kdaj si nazadnje videla sedemnajstletnico listati revije? Verjetno si tudi sama otrok digitalne dobe?

Dejstvo je, da je listanje prešlo v scrollanje in žalostno ali ne, tako velik medij, kot je Condé Nast bi to moral opaziti, če že ne predvideti. Teen Vogue se je najprej poskušal rešiti tako, da je izhajanje revije omejil na štirikrat letno, a dobička ni prinesla niti ta poteza, ne glede na to, kako močno se je z dobrimi vsebinami za najstnike trudila urednica Elaie Welteroth.

Vsi se utapljajo, rešuje jih paradni konj

A žal ne kaže slabo samo revijam, ki nagovarjajo mlado generacijo. Medijska kriza je zadela tudi ostale revije v hiši Conde Nast. Utapljajo se GQ magazine, Allure, Glamour, Conde Nast Traveler, Architectural Digest, kulinarični Bon Appetit, pa tudi W magazine, katerega so že oskrunili za eno številko letno.

Za preživetje torej trepetajo vse revije v hiši, razen ene. Še naprej in brez vsakršne izgube izhaja in se odlično prodaja paradni konj hiše. Vogue, ki je že več desetletij najpomembnejša modna revija na svetu, zaenkrat še ni začutil premikanja medijskih tal ter nemoteno polni svoj oglasni prostor s prestižnimi znamkami. Ostaja kredibilna ikona, ki narekuje trende ter s svojim odobravanjem odpira vrata modne industrije perspektivnim modnim oblikovalcem, stilistom in modelom.

A tudi slednjemu so šteti dnevi, saj nova generacija ne pozna več navade kupovanja revij, zato je dan, ko bo Conde Nast izgubil še zadnje kupce svojih revij nevarno blizu in le upamo lahko, da bomo lahko modne izvode, ki jih poznamo že celo življenje, listali še vsaj nekaj časa. Vprašanje pa je, koliko?

Danes te na MIČNI čakajo še te ZANIMIVE vsebine:

Rihanna odkrito o svoji teži. Kaj se lahko naučimo od nje?

Edino, kar pomaga, ko se nas loteva prehlad

Najbolj modni škornji te sezone

Kako se rodi kolumna

Avtorica: Ev. N. 
Foto: GettyImages


oddajte komentar

preberite tudi

6 stvari, ki jih vsaka ženska potrebuje za dobro in zdravo spolno življenje

Šest posledic prve ljubezni, s katerimi živimo vse življenje

Te nenavadne odločitve lahko rešijo vajin zakon (ali zvezo v krizi)