25.2.2022 ob 10:50 | Foto: Gettyimages | Avtor: M. FL.
Brez omejitev in za vse so se odprle terase lokalov. V notranjosti teh je še vedno potreben tako pogosto omenjen PCT-pogoj, a počasi se lahko nadejamo, da bo izginil tudi od tam.
Vse to so dejstva, ki bodo v gostilne in druge lokale zagotovo privabile še večje množice. In natakarji bodo imeli več dela. Saj ne, da bi se nad tem pritoževali, nizajo pa nekaj napotkov vsem, kako ne biti grozen gost in tako poskrbeti, da bo izkušnja lepa za tiste, ki strežejo ter za one, ki so postrežbe deležni.
Iskreno povedano, gre zgolj za pijačo ali večerjo, nič takšnega, kar bi imelo na vaše življenje drastičen vpliv. Včasih se zgodi, da morate na naročeno čakati malo dlje. Če vas to močno moti, imate vedno priložnost oditi drugam ali jesti in piti doma.
Scene in izpadi, ker ste morali čakati minuto ali dve dlje, kot se vam zdi spodobno, niso nikoli na mestu. S tem ne samo, da izpadete v očeh vseh, ki vas obkrožajo, neolikani in neotesani, ustvarjate tudi nepotreben občutek napetosti.
Vedite, da v lokalu niste sami in da ne veste, kaj se v resnici dogaja v ozadju. Morda je osebja premalo, morda je nekdo ravno zbolel, morda je prišlo do tehnične okvare. Ne čakate zato, ker se je svet zarotil proti vam, temveč zagotovo za to obstaja utemeljen razlog.
Natakarji so tisti, ki so deležni največ pripomb in pritožb. Jasno, saj so v tesnem stiku s strankami, a ne vedno krivi in odgovorni za vse napake. Če hrana ni dobro pripravljena, je za to kriv kuhar, če je glasba preglasna, nekdo drug.
Da zaradi takšnih stvari jezo stresate na natakarja, je nedopustno. Prav tako kot tudi, da zato, ker testenine niso kuhane al dente, tisti, ki vas postreže, ne dobi napitnine. Konec koncev je on svoje delo opravil.
Nič ni za natakarja hujšega kot slišati, da gost zahteva nadrejenega. Največkrat je razlog za to povsem banalen, glavni cilj stranke pa popust.
Vaš natakar ni vaš osebni lakaj in postreči mora še druge goste, skrbeti za postrežbo, za izdajnje računov, za plačila … skratka, ne lenari. Zato ne pričakujte, da vam bo vedno na voljo in bo v hipu ustregel vsaki vaši zahtevi.
Se zgodi, da natakarju včasih stvari ne gredo od rok ali da se komaj spoznava s svojim delom. Nihče se ni rodil pameten in nihče nima vedno odličnega dneva.
Vi vsak dan v službi delujete sto odstotno? Nerganje, nesramnost in zajedljivost ob drobnih napakah so povem odveč.
Vam je prinesel napačno jed ali pijačo? Vrnil premalo denarja? Se je zgodilo kaj drugega neprijetnega?
Vsi smo ljudje in vsi delamo napake. Dajte tistemu, ki jo je storil priložnost, da jo tudi popravi. Prvi korak k temu je mirno opozorilo in drugi potrpežljivost, da se zadeva izpelje tako, kot je treba.
Ni treba, da je bogata, a kakšen evro se vendarle spodobi. Zlasti, če ste zadovoljni s postrežbo ali reden gost lokala.
Če večerjate v eni od restavraciji iz verige s hitro prehrano, ne pričakujte postrežbe v smislu petih zvezdic. Pričakovanja prilagodite lokaciji.
Vso pravico imate izraziti nezadovoljstvo s postrežbo ali z naročilom. Žaljenje, dramatiziranje, poniževanje in podcenjevanje nikoli niso na mestu.
Ostanite mirni in povejte, kaj vam ni bilo všeč.
Če vam karkoli v restavraciji ali lokalu ni bilo všeč, se vam ni treba vračati. Izbire je veliko in zagotovo boste našli kraj, kjer vas ne bo motila hitrost postrežbe, ambient, delo natakarja in tudi kuharja.
Poskusili ste, bili ste razočarani, torej naslednjič izberite nekaj, kar vam bo bolj odgovarjalo.
Povzeto po portalu Your Tango
Preberite še: Osem stvari, s katerimi ob živce spravljate frizerja
Morda vas zanima tudi: Šest strašljivih težav razvajenih otrok, potem ko odrastejo
oddajte komentar