11.12.2015 ob 2:00
Nakupovalni center Yorkdale v kanadskem Torontu ima letos zelo privlačno kampanjo. V ospredje so postavili kar svojega zaposlenega, 51-letnega Paula Masona, ki spominja na nekakšnega novodobnega Božička. Seveda brez odvečnih kilogramov, pleše in klasične rdeče uniforme. Paula so oblekli v moderna oblačila in pustili, da njegov šarm govori sam zase.
Spremljajte nas tudi na Facebooku.
In kot kaže je Božiček Paul poskrbel za pravo čarovnijo, saj se zahvaljujoč njemu zbirajo dobrodelna sredstva. Ta pomagajo zbirati nakupovalci centra Yorkdale, ki morajo s Paulom narediti selfie, ga naložiti na družabna omrežja in označiti #yorkdalefashionsanta. Nakupovalni center se je zaobljubil, da bo za vsak selfie v dobrodelne namene podaril 1 dolar kanadski pediatrični bolnišnici.
Kot kaže gre za odlično kampanjo, saj so fotografije "božičkastega" Paula že zaokrožile po spletu in ga označile za srebrnega lisjaka, ki se lahko sicer pohvali že s tridesetletno manekensko kariero!
Avtorica: B. G.
Foto: Yorkdale
Paul kot Božiček pomaga zbirati sredstva za pediatrično bolnišnico.
Paul kot Božiček pomaga zbirati sredstva za pediatrično bolnišnico.
Paul kot Božiček pomaga zbirati sredstva za pediatrično bolnišnico.
Paul kot Božiček pomaga zbirati sredstva za pediatrično bolnišnico.
Paul kot Božiček pomaga zbirati sredstva za pediatrično bolnišnico.
Paul kot Božiček pomaga zbirati sredstva za pediatrično bolnišnico.
Paul kot Božiček pomaga zbirati sredstva za pediatrično bolnišnico.
Paul kot Božiček pomaga zbirati sredstva za pediatrično bolnišnico.
Paul kot Božiček pomaga zbirati sredstva za pediatrično bolnišnico.
oddajte komentar