Ninina pohištvena pravljica

Znana slovenska modna oblikovalka si z novo znamko odpira več možnosti pri ustvarjanju.

1.6.2015 ob 1:00

stol2.jpg

Modna oblikovalka Nina Šušnjara, ki se je od nekdaj spogledovala z oblikovanjem pohištva, je v sodelovanju s pohištveno znamko Mömax ustvarila večfunkcionalni kos, ki je stol ali mizica. Poimenovala ga je chairytale, v njem pa je združila dve angleški besedi, ki pomenita stol in pravljica.

"Interier je velik del pri iskanju navdiha, ki sem ga potrebovala pri oblikovanju oblačil. Vedno si izposojam ideje pri kosih pohištva in tudi moja kolekcija Element je v celoti izhajala iz te ideje. Vključevala je pleksi in kovinske kose. Od nekdaj je bila v meni prisotna želja po oblikovanju pohištva, kar se odraža tudi v novem logotipu znamke," je na predstavitvi chairytala povedala oblikovalka.

stol_susnyara.jpg

Zaupala nam je, da je pri ustvarjanju novega znaka za znamko Susnyara razmišljala o tem, da bo ta pristajal tudi k pohištvu in dodatkom. Torej njen stol ne bo edini kos, ki ga je ustvarila.

stol.jpg

"Želela sem si, da bo chairytale čim bolj uporaben. Lahko je postavljen kot stol, a meni se zdi bolj uporaben kot mizica. Gre za dizajnerski kos, a cena kljub temu ni pretirana," pravi oblikovalka, ki ima tudi pri pohištvu že načrte za prihodnost. "Pri tem projektu smo se odlično povezali, naše energije so se prepletle in seveda so sledili pogovori o tem, da bi lahko nadaljevali zgodbo. A najprej se moram posvetiti kolekciji oblačil. V prvi vrsti še vedno ostajam modna oblikovalka. Interier pa je smetana na torti. Ne vem, zakaj bi se oblikovalci omejevali, izjemno hvaležna sem za take izkušnje. Pri takšnem delu postajam le še bolj izkušena in iz takšnih sodelovanj pridem z več znanja," je povedala Nina in za konec dodala, da stola v svojem domu še nima, a že pripravlja prostor, da ga bo lahko postavila vanj.

Z modo zunaj naših meja

"Jeseni bom predstavila kolekcijo za pomlad in poletje 2016, predstavitev pa ne bo v Sloveniji. Naša država je simpatična, a če smo iskreni, je trg za nas resnično premajhen. Veliki naročniki (buyerji, op. a.) se do nas ne vedejo tako, kot se do tujih znamk. Ključno je, da odkupijo kolekcijo, kar se pri nas ne dogaja. In zdaj se mi je odprla prav ta priložnost," je o načrtih glede oblikovanja oblačil povedala Nina in nam še zaupala, da bo predstavitev omenjene kolekcije celo zunaj Evrope. Dodala je še, da se veseli sodelovanja s tujimi podjetji, a iz Slovenije se ne bo preselila.

Avtorica: Daša Mavrič

Foto: Matic Kremžar


oddajte komentar

preberite tudi

6 stvari, ki jih vsaka ženska potrebuje za dobro in zdravo spolno življenje

Šest posledic prve ljubezni, s katerimi živimo vse življenje

Te nenavadne odločitve lahko rešijo vajin zakon (ali zvezo v krizi)