23.2.2022 ob 5:34 | Foto: a-wrangler/Getty Images | Avtor: E.N.
Preplet najrazličnejših barv in tekstur poznamo že dobri dve stoletji. Material, ki so ga nekoč nosili le moški, je leta 1924 v svojo kolekcijo prvič vključila tudi Coco Chanel.
Ko si je nekega dne namreč izposodila jopič svojega partnerja, je ugotovila, da ima tvid ogromno modnega potenciala, saj je lahkoten in izjemno udoben za nošnjo, hkrati pa z videzom daje eleganten in prestižen vtis.
View this post on Instagram
Tvidast jopič, v katerega je Chanel za eno izmed naslovnic tistega časa oblekla igralko Ino Claire, je takoj očaral modne navdušenke in se vpisal v zgodovino kot eden izmed zaščitnih znakov modne hiše. V kombinaciji s krilom pa je postal kultna modna ikona vseh časov.
"Tvid je izdelan s tkanjem osnove in votka z uporabo različnih vrst niti, kar ustvarja edinstven in nekoliko nepravilen videz. Sestavljena je iz navpično nizane podlage, ki je ozadje tkanine, osnove, ki bo podpirala sestavljanje materialov.
Za eno osnovo je lahko uporabljenih do 12 različnih niti. Votek, ki je tkan vodoravno, pa daje tkanini edinstven značaj in ima lahko neomejeno število niti. Tesno, perforirano, teksturirano, debelo, z reliefom, pleteno, naključno ... Potencialno število učinkov je neskončno," so za britansko revijo Elle povedali pri Chanelu.
View this post on Instagram
Ravno neštete možnosti prepleta so modni hiši omogočile, da z vsako kolekcijo navduši s prenovljeno različico kultnega kostima, ki je postal nekakšen simbol ženskega uspeha. Nakup takšnega še danes velja za pametno naložbo ter večni kos garderobe, ki se prenaša iz roda v rod.
Tradicijo tvida, ki jo je osnovala Coco, je kasneje nadaljeval tudi pokojni kreativni direktor Karl Lagerfield, danes pa jo uspešno pelje tudi njegova naslednica Vigrinie Viard.
Prepletenega materiala pa ne najdemo več le v formi kostima, temveč krasi tudi modne torbice, klobučke in celo čevlje. Prisoten je skozi celotne kolekcije in zaokrožuje nezmotljivo eleganco francoske hiše, ki jo je Coco Chanel leta 1910 zasnovala v čast močnim, samostojim in modno ozaveščenim ženskam.
View this post on Instagram
Preberite še: Balmain nas je z novo kolekcijo spomnil na to nostalgično stvar iz 90-ih
Morda vas zanima tudi: To je trenutno najbolj vroča znamka, ki premika modne mejnike
oddajte komentar