10.3.2015 ob 7:30
Saj veste, modne smernice pridejo in gredo, slog ostane za vedno. Te besede bi lahko izrekli ob vsakem večnem kosu, še posebno pa jih je izpostavil modni oblikovalec Yves Saint Laurent, ko je svetu pokazal svoj suknjič Le Smoking.
To je bilo leta 1966, ko je kultni oblikovalec v Parizu predstavil kolekcijo Pop Art, v katero je bil vključen njegov prvi hlačni kostim. Modni kritiki niso bili navdušeni, a Yves je vztrajal in suknjiče predstavil še naslednje leto. Francoske igralke in zvezdnice so bile navdušene, končno so se v oblekah počutile svobodne, oblikovalčeva muza Bianca Jagger pa je bel suknjič nosila celo na poroki z Mickom.
Kmalu je suknjič oziroma celotni hlačni kostim Yvesa Saint Laurenta postal obvezni kos vsake modno ozaveščene ženske. Oblikovalec je uspeh kreacije razložil z mislijo, da gre za nepogrešljivo oblačilo, v katerem je ta vedno modna, saj izraža slog in ne smernic. Tako je njegov suknjič nastajal več sezon, pred tremi leti pa ga je znova obudil kreativni direktor Hedi Slimane in tudi tokrat je navdušil vplivne ženske.
Nad suknjiči pa niso navdušeni le pri Saint Laurentu. Postali so redni del kolekcij tako znamk Alexander McQueen, Givenchy, Stella McCartney in Victoria Beckham kot tudi tistih v cenovno dostopnejših trgovinah. Zakaj nas navdušujejo? Ker pristajajo prav vsemu. Z njimi lahko na bolj resno in elegantno raven povzdignemo kombinacijo s kavbojkami in bombažno majico ali pa so le najprimernejši zaključek poslovnega videza. Ko si zaželimo nekoliko popestriti vso resnobo, ki jo ustvari suknjič, ga polepšamo z broško ali si okoli ovratnika ovijemo pisano ruto.
Avtorica: Daša Mavrič
Foto: Imaxtree
oddajte komentar