11.2.2015 ob 7:18
Ime Eva Ana Kazič vam morda ni takoj znano, ko pa zraven prilepimo še fotografijo, lahko vsak reče: "Oh, saj to punco pa poznam!". Ona je tista, ki izstopa iz povprečja, ona je tista, ki si upa biti drugačna in ki ji marsikatera zavida ta pogum. Je modna blogerka, ki si je v tujini ustvarila dobro poznano ime, znamka ALLAROUNDEVE pa vsak dan še bolj širi svoj imperij.
Vse se je začelo z blogom, zdaj pa ALLAROUNDEVE ponuja tudi unikatne torbice, oblačila in druge modne dodatke.
Kaj te je na začetku, leta 2009, spodbudilo k pisanju bloga?
Po modnih in medijskih projektih, katerih sem se lotevala v zgodnjih najstniških letih je bil novi medij idealna opcija, da zabeležim točno to, kar sama sem, kar mislim. Nekakšno čiščenje oblikovanih zgodb, ki so se kopičile v glavi in v nobenem drugem mediju ne bi mogle biti objavljene, izražene.
Danes je veliko blogerjev, ki vidno preferirajo neko znamko le zato, ker jim pošiljajo produkte. V Veliki Britaniji razmišljajo tudi o zakonu, ki bi blogerjem zapovedoval, da morajo označiti takšno oglaševanje. Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Oglaševanje znamk ni problematično, saj to počnejo tudi drugi mediji, medijski brandi, modni ali pač ne. Upira se mi sistem objavljanja PR sporočil brez osebnega komentarja, zato allaroundeve.com tega ne počne. Medij blog temelji na mnenju, kar je pri ponujanju produktov dostikrat spregledano.
Ti je kakšna znamka že kdaj ponudila takšno sodelovanje?
Ponudbe prihajajo dnevno. S kvalitetnimi znamkami sklepamo partnerstva oziroma ožja sodelovanja, nove, enkratne prispevke pa v modne zgodbe umeščamo le, če so smiselne. Kategorično zavračamo izdelke, ki oglašujejo alkohol, verske ali razgaljene produkte. AAE je subjektiven, a nevtralen do mere, kjer sprejema vse bralce ali stranke enako.
Znamka ponuja tudi nakup modnih kosov - se je ideja o web shopu rodila takoj, ali je nastala sčasoma?
Web shop je nastal pomladi leta 2012, kjer smo ponujali oblačila oblikovalcev, katere smo medijsko predstavljali. Bili smo torej prva prodajna platforma za slovenske izdelke v širši regiji. Torbice smo v komercialno ponudbo dali prejšnjo sezono – pomlad poletje 2014.
Kakšen je sicer tvoj odnos do torbic? Kakšne najraje nosiš?
Dokler jih nismo začeli proizvajati, nikakršen. Ko sem v roke dobila svojo prvo, rožnato Jackie z našim prepoznavnim zlatim "fedrastim" ročajem – malo da ne zaljubljen. Nisem »veverica«, s sabo nosim malo stvari in temu primerno raje nosim majhne torbice opaznih barv. Predvsem so po mojem okusu strukturirane, simetrične torbice, malhaste še v fitnes ne nosim.
Tvoj prepoznavni znak sta turban in očala v stilu mačjih oči. Kdaj si začutila, da si to ti?
Očala nosim zaradi slabega vida, se v zbirki najdejo tudi ne-mačja (smeh). Turban zame ni modna muha, marveč odločitev, izraz osebnega dobrega počutja. Zame je ideja turbana veliko bolj preprosta, kot, pogosto, za okolico. Krilo oblečem, da z njim zakrijem in ogrejem zadnjico, turban zavežem, da vanj ovijem lase. Dobro počutje je samozavestna, pomirjena in pozitivna ženska. Preprosta filozofija. Logo je bil ustvarjen leta 2011.
Večino časa si razpeta med Parizom in Ljubljano. Kakšna je razlika med sprehodom po ljubljanskih ulicah in pariških?
Parižani veliko lažje "priznajo" urejeno žensko in temu primerno niso skopi s komentarji. Tipična parižanka, dama iz razglednice, kot si jo predstavljamo, se najde le še v starejših generacijah, ki so iz prve roke doživele haute couture obdobje. Urbane meščanke Pariza preferirajo nizke pete, saj to narekuje hiter in aktiven slog življenja brez avtomobilov. Na splošno so videti veliko bolj sproščeno, kar preseneti azijske turiste, ki mene dostikrat zamenjajo za domačinko. Razlika med mestoma se pokaže pri sledenju trendom – pariška stalnica je chic casual protokol, medtem ko je slovenska verzija tega obutev Ugg in svetleče puhovke. Parižanka bo raje izbrala volnen plašč in investirala v dodatke, četudi diskretne, Ljubljančanka bo posegla po eni od 10 priljubljenih tujih znamk in opaznem nakitu. In da zaključim, kjer sem končala – kavalirstvo in lepa beseda se na domačih tleh redko najde.Je pa zato takrat bolj cenjena.
Vedno si zelo urejena; kako izgledajo tvoja jutra, ko se urejaš?
Kadar imam shooting oziroma javno pojavljanje, so outfiti pripravljeni vnaprej, v dogovoru z ekipo. Pogosto me naličijo tudi profesionalci. Na »normalne« delavne dni se ne ličim, oblečena pa sem po podobnem sistemu, kot takrat, ko sem zabeležena na sliki - od glave do pet oprave v eni barvi, večinoma krila, veliki plašči naše znamke.
Zdi se, da živiš za modo. Ali so dnevi, ko si želiš odpočiti od nje?
Ne živim za modo. Moda je moj posel, ki me polno zaposluje. Ko zaključim z delom, o njej ne govorim več. Moj stil – to pa je drugo vprašanje. Ne, od njega se ne želim odpočiti, ker ni utrujajoč.
Nedavno ste postali medijski partner prestižne šole za visoko modo. Kakšne so vaše zadolžitve?
Tole je pravzaprav čisto sveža novice, saj partnerstvo šele začenjamo. Pokrivamo jih iz stališča odnosov z javnostmi, med tednom mode in po njem imamo npr. napovedane intervjuje, kjer bom bom govorila v njihovem imenu in se seveda udeležila modnih revij. Na naši spletni strani boste kmalu našli povezave, prek katerih se lahko prijavite na študij na Les Ateliers Alix, za naprej pa bomo šele videli. Zelo so pozitivno naravnani do ideje da, razen poučevanja, mi ponujamo idejno vodenje, svetovanje.
Kakšna je tvoja napoved za modo na slovenskih tleh? Lani smo ostali brez jesenskega tedna mode ...
Tedni mode v Sloveniji so bili družabna srečanja in ne dogodki z namenom, zato ne vidim, kako bi njihova neprisotnost situacijo poslabšala. Generacija, pretežno rojena v 80-ih postaja ambiciozna tako v dizajnu, kot v apetitih predstaviti le-njega širši publiki. Za »naše« se ni bati. Slovenci moramo razumeti le, da mednarodne poslovne poteze slovenskih modnih oblikovalcev ne pomenijo obračanja hrbta mami kuri, marveč popolnoma normalen razvoj branda.
Kaj bi se lahko Slovenke naučile od Parižank?
Moja želja je, da Slovenke v prihodnosti ne podlegajo okusu mase. Parižanke generalno gledano niso modni presežek, imajo pa v sebi močen patriotizem. Kot v Italiji velja Max Mara v vsako vas, v je v Franciji oblačilna stalnica Zadig&Voltaire. Morda ... Ivan Rocco v vsako vas?
Avtorica: Branka Grbin
Foto: Svit Pintar, Luka Volk, Uroš Kramberger @ ALLAROUNDEVE
oddajte komentar