23.6.2016 ob 3:25
Izložbe trgovin so lahko pravi modni navdih, česar se zavedajo tudi v znani ljubljanski veleblagovnici.
Zaradi dveh privilegijev – lokacije, ki je zagotovo ena najlepših v Ljubljani, in dolgoletne tradicije – je veleblagovnica Nama svoje izložbe vedno razumela kot odlično priložnost za povabilo na lepše. Tako se za steklenimi površinami vedno dogaja kaj zanimivega. Bili so že Lipicanci in Opera, stalo je češnjevo drevo, visele so kopalke, za tradicionalne gospodinjske dneve pa so bile glavne zvezde lepe in praktične stvari za dom. So pa izložbe tudi znanilke novih sezon in svežih modnih trendov, ki bodo kmalu zaživeli na ulicah.
To pomlad je koncept izložb nadvse ambiciozen, saj časti individualni oblačilni slog, ki ne sledi slepo modnim trendom, ampak jih pametno vključuje med klasične kose. Da bi bile izložbe resnično sveže, je veleblagovnica Nama k sodelovanju povabila kar devet modnih strokovnjakov, ki so med globalnimi in domačimi znamkami ponudili odlične predloge in kose, ki jih boste nosili še mnogo sezon.
Zato so v Nami k oblikovanju svojih izložb skupaj s hišno vodjo aranžiranja Aljo Dermastja prvič povabili kar devet modnih strokovnjakov. Iz oblačil in dodatkov globalnih ter domačih blagovnih znamk so ustvarili vsak svojo modno zgodbo.
Ponudili so jim dala priložnost, da v Namini izložbi pokažejo svojo modno vizijo sezone pomlad-poletje 2016. Svoje zgodbe skozi modo pripovedujejo modne oblikovalke Urška Draž, Sanja Grcić in Maja Štamol, urednica mode Petra Windschnurer, urednika Tea Hegeduš in Aleš Čakš, stilistka Metka Albreht ter blogerki in stilistki Barbara Žgalin in Tjaša Kokalj Jerala.
Več vsebin na to temo:
oddajte komentar