24.8.2017 ob 4:55
Ko se je v devetdesetih v medijih pojavila kampanja s Kate Moss, se je svet burno odzval, kljub številnim skeptikom pa je drobna Katina pojava vzbudila pozornost, dišava je postala izjemno iskana, Kate pa simbol takratne modne industrije.
Kampanjo je posnel Mario Sorrenti, s katerim je bila Kate v zvezi. Na snemanju niso imeli ne vizažista, ne stilista, pristne fotografije pa so bile nekakšen odgovor takratnemu glamurju, ki je mnogokrat mejil na kič.
Po 20 letih prihaja nova različica parfuma Obsessed. »Lahko bi rekli, da nas je Obsession obsedel. Če obstaja ena stvar, ki vizualno ponazarja znamko Calvin Klein, je to Mario Sorrentijeva kampanja za Obsession s Kate Moss. Živela je v naših glavah tako dolgo, da je postala pravi simbol senzualnosti. Ko sem postal del skupine Calvin Klein, si tega preprosto nisem mogel izbiti iz glave. Zamislili smo si vonj, ki bi odseval to idejo, ta spomin in to zahtevo danes. Na moškem ali na ženski bi predstavljal spomin nekoga drugega na koži,« je o dišavi povedal Raf Simons, kreativni vodja modne hiše.
Kampanja novega Obsessed parfuma je oda prvi kampanji in s starimi fotografijami spomni na delo, ki sta ga ustvarila Kate in Mario.
Avtorica: Da. M.
Foto: CK
oddajte komentar