Predstavitvena informacija
26.11.2020 ob 11:55 | Foto: Loka kava | Avtor: P. I.
O tem, s kakšnimi predsodki se soočajo in kako se z njimi spopadajo, smo povprašali nekaj mladih slovenskih ustvarjalcev, ki so nam svoje misli in izkušnje zaupali ob skodelici kave Loka Special, ki je po izboru slovenskih potrošnikov turške kave okus številka 1.
Razkrivamo osebne zgodbe glasbenega para Zale Kralj in Gašperja Šantla iz dua zalagasper ter medijskih ustvarjalcev Nike Erčulj in Žige Kukoviča. Podprla jih je tudi nedavna raziskava inštituta Mediana za blagovno znamko Loka Special*, ki razkriva vse o predsodkih, navadah ali zadržkih slovenskih potrošnikov pri sprejemanju novega, drugačnega in boljšega. Tudi naši sogovorniki so priznali, da včasih napačno sodijo že po prvem vtisu, a kot pravijo, dobro kavo prepoznaš po drugih lastnostih, zato je čas, da damo priložnost novim stvarem, kot so storili sami. Vas zanima, s čim se soočajo?
Predsodki so resnično neumni, saj lahko po nepotrebnem odvzamejo čudovite izkušnje, pravita Zala in Gašper. Tudi sama sta se soočala z njimi, saj so po njuni zmagi na glasbenem tekmovanju številni dvomili o uspehu na evrovizijskem odru leta 2019, a sta dokazala nasprotno in s svojim nastopom navdušila poslušalce.
Priznavata, da sta tudi sama imela nekaj predsodkov do slovenske glasbene industrije, saj sta mislila, da je glasbena scena izjemno nedostopna, uveljavljeni glasbeniki pa hladni. V resnici pa so ju radii že ob prvi pesmi Valovi podprli. »Samo poskusiti sva morala,«, dodajata. Pomembno se jima zdi, da sta ostala zvesta sama sebi, s čimer se, kot je pokazala nedavna raziskava, strinja tudi dobra polovica Slovencev.
Tudi priljubljenemu tiktokerju in ustvarjalcu zabavnih vsebin Žigi Kukoviču se je podobno kot Zali in Gašperju življenje v kratkem času popolnoma spremenilo. Ko se je odločil za ustvarjanje vsebin, je od različnih ljudi dobil veliko nespodbudnih misli, češ da ga nihče ne bo gledal, saj ni zvezdnik. To seveda ne preseneča, saj se skoraj tri četrtine Slovencev delno ali v celoti strinja s trditvijo, da je pomembno spoštovanje navad in tradicij, s katerimi so odraščali.
Tudi njegovo ustvarjanje na priljubljeni platformi TikTok so mnogi označili za otročarijo, a je s trdno vero v svoj cilj in željo po uspehu dosegel že več kot 126.000 sledilcev z vsega sveta. Kot pravi, bo v svetu vedno veliko predsodkov, a najpomembnejše je, kaj misliš sam, ob tem pa mladim sporoča, da jim bo gotovo uspelo, če trdno verjamejo v svoj cilj.
@kuxala HVALA VAM ❤️ ##lokaspecial ##vednospecial ##slovenia ##slovenija
♬ Livin' la Vida Loca - Ricky Martin
Youtuberka Nika Erčulj priznava, da je pred leti imela veliko predsodkov do ljudi, ki živijo zdravo življenje, saj se ji je to zdelo pretirano in nepotrebno, a je danes tudi sama ena izmed njih. »Praktično vse moje življenje se vrti okoli zdravja, sploh čustvenega in duševnega. V tem življenjskem slogu sem našla sebe, svoj glas in pa strast, ki jo zdaj delim z vami in je prav tako ogromen del moje kariere. Danes sem tako vesela, da sem te predsodke pustila za sabo in lahko svoje življenje še bolj uživam, sploh ob skodelici dobre kave.«
A kljub nekaterim pozitivnim spremembam, tudi s pomočjo vplivnežev, kot je Nika, se več kot polovica mladih delno ali v celoti strinja s tem, da če o osebnih težavah javno spregovorijo, to vodi v javno obsojanje. Nika jim sporoča, naj se ne bojijo postaviti sebe na prvo mesto.
Blagovna znamka Loka kava je s skrbno izbrano mešanico kave Loka Special navdušila na slepem testu turških kav in pridobila naziv okus številka 1 po izboru slovenskih potrošnikov kave (vir: Mediana, 2020, Posamezni slepi test na potrošnikih kave. Več na: www.lokakava.si). Z naravnimi notami čokolade so tradicionalni Loka kavi dodali le ščepec novosti, ki bo znanim doživetjem dodala nekaj zapeljivega. Dobre kave ne prepoznaš le po videzu, zato potisnite predsodke na stran, poskusite nekaj novega in uživajte v okusu kave Loka Special, na katero prisegajo številni znani Slovenci.
*[1] Raziskavo je za blagovno znamko kave Loka Special izvedel Inštitut za raziskovanje trga in medijev Mediana oktobra 2020, na vzorcu 505 prebivalcev Slovenije v starosti 18‒75 let, po raziskovalni metodi računalniško podprtega spletnega anketiranja. Vzorec je reprezentativen za Slovenijo po spolu, starosti in regiji.
Več vsebin na to temo:
oddajte komentar