24.10.2016 ob 10:50
Oboževalci priljubljene hrvaške pevke Severine so gotovo na njenem instagram profilu opazili priljubljeno oznako oziroma hashtag #volimstosevolimo. Pevka z njim označuje skoraj vsako svojo objavo, njeni najbolj zvesti oboževalci pa ji v tem vdano sledijo. Na instagramu je s tem hashtagom že več kot 65 tisoč objav.
Povezani z enakimi interesi
Da ne gre za naključje, ampak za dobro premišljeno potezo, pojasnjuje Ana Mari Mihelič, ki ima pod svojim okriljem velika imena hrvaške in slovenske glasbene scene, in se ukvarja z dogodki ter promocijo glasbenikov v celoti. »Ljudje in znamke, ki so popularni na Instagramu morajo uporabljati svoje # in s tem ustvariti svoje oblake, ki povezujejo njihove privržence. Tako je tudi v primeru Severininega #volimstosevolimo.«
Sicer pa to ni edini oblak, preko katerega se povezujejo Severinini privrženci. Pevka uporablja tudi oblak #severina in #ljubavseljubavljuvraca, kjer se zbirajo fotografije nje in njenih oboževalcev. »Seveda se zgodi tudi, da ljudje z njim označijo fotografije, ki nimajo nobene povezave s pevko, ampak to počnejo zato, ker bi radi prišli v oblak, kjer veliko ljudi išče. Ti oblaki so namreč zelo iskani. Oboževalci tam lahko dobijo informacije o njihovem idolu/najljubši znamki iz prve roke.«
Pomembnost hashtaga v digitalnem svetu je pojasnil tudi partner in izvršni kreativni direktor pri Pristopu, Aljoša Bagola. »Stari pravili pri komuniciranju blagovnih znamk sta, da je treba govoriti zgodbo, ker zgodba daje zaključen smisel. Zgodba je tudi tista, ki pomirja in daje neko zagotovilo, da stvari dobimo od začetka do konca osmišljene. Drugo pravilo pa je, da moramo zgodbo pripovedovati konsistentno skozi čas, saj se po tej formuli gradi zaupanje. In blagovne znamke danes ne težijo samo k temu, da kličejo k pozornosti, želijo si predvsem pridobiti zaupanje, ki je ena izmed najbolj pomembnih valut. Hashtag je tako zgolj še eno izmed orodij v tej moderni orodjarni, je kot etiketa ali predalček, kjer se zbirajo vse vsebine na internetu.«
Kateri hashtagi so najmočnejši?
Miheličeva še pojasni, da se običajno medijsko neprepoznavne osebe odločajo za prepoznavne in močne hashtage. Med temi omeni #photooftheday (fotografija dneva), #ootd (outfit of the day, dnevni videz), tbt (throw back Thursday, spomin na četrtek). »Ko z njimi označijo svojo objavo, to pomeni, da svoje fotografije pošiljajo v največje oblake in možnost, da jih vidijo drugi uporabniki z enakimi interesi se tako poveča.«
Bagola pa doda, da moramo pri objavljanju na spletu paziti na konsistentnost, na zgodbo in da za sabo puščamo odtis naše osebnosti. Enako velja pri javnih osebah, kot pri majhnih in velikih blagovnih znamkah na svetu.
Je pa Severina še daleč od tega, da bi njeni # na instagramu dosegli doseg največjih zvezdnikov. Bieberjev #belieber jih ima skoraj tri milijone, #littlemonsters Lady Gaga pa nekaj manj kot milijon.
Avtor: Pia Pangos
Foto: Severina/Instagram
Več vsebin na to temo:
oddajte komentar