11.5.2017 ob 5:00
Magic planner, si že slišala zanj? Gre za nadvse prikupen in izjemno praktičen planer, s katerim je Katarina Račič odločno stopila na svojo podjetniško pot. Preizkusila se je tudi na Kickstarterju, a željenega uspeha tam ni dosegla, a je to ni potolklo. Odprle so se ji nove priložnosti, ki jih je s pridom izkoristila.
Ker ji ni bilo nič všeč, je ustvarila svojega
"Moj vstop v podjetništvo se je pričel približno leto dni preden sem se lotila izdelave planerjev. Začela sem povsem na drugem področju, a mi ni uspelo. Spomnim se, da so mi takrat vsi govorili naj opustim idejo o samostojni poti in si poiščem nekaj bolj stalnega in varnega," pripoveduje Katarina in dodaja, da vsi, ki jo poznajo, vedo, da ji cone ugodja niso pisane na kožo. "Velikokrat grem z glavo skozi zid, bi lahko rekli. Vem, da zveni nekoliko klišejsko, a naučila sem se, da moram slediti tistemu, v čemer uživam, tistemu, zaradi česar zjutraj z veseljem vstanem. Prepričana sem, da mi tudi zato prvi posel ni uspel."
Katarina pravi, da noče uokvirjena, obožuje pa delati zase. Najlepše se počuti takrat, ko osrečuje sebe in druge. "Idej sem vedno imela zvrhan koš, a mi pri nobeni ni povsem kliknilo," pravi in dodaja, da je ideja o planerju prišla povsem spontano, a ravno ob pravem času. "Kot leta do sedaj, si tudi tisto leto nisem kupila planerja, ker mi noben ni bil toliko všeč, da bi ga sprejela za svojega vsakodnevnega spremljevalca. Potem je prvič po planerju izrazila željo tudi sestra. Želela sem ji ga kupiti za božično darilo, ko sva izbrali primernega, je bil razprodan še predno sem ga uspela naročiti. Kupila sem ji drugega, a je ostal nepopisan. Tako se je rodila ideja, zakaj ne bi sama naredila planerja."
PREBERITE še // Mlada podjetnica: Ničesar ne boš naštel, dokler se sam ne potrudiš
Magic planner ima različne motive. Foto: PhotoNika Photography
Kampanja na Kickstarterju
"Slučajno sem odkrila Kickstarter in to se mi je zdel odličen način za zbiranje sredstev in za graditev prepoznavnosti. Izbrala sem tiskarno, oblikovalca, slikarko in vse skupaj spravila na papir. A seveda ni šlo vse po maslu. Zaradi neodzivnosti sem tik pred zdajci zamenjala ekipo. Vse je potekalo hitro, morda celo prehitro," priznava Katarina.
Projekt na Kickstarterju ni zaživel tako, kot bi si želela. Ker njen izdelek ni bil podprt v prvih dneh tako kot bi si želela, je takoj dobila občutek, da ne bo uspešen. A si tega ni jemala preveč k srcu. "Nisem človek, ki obupa. Nikoli, res nikoli. Ko danes pomislim, kako se je potem odprlo vse naprej, niti nimam odgovora. Sploh se mi ni bilo potrebno pobrati, ker se mi niti ni zdelo, da sem padla. Ko greš navzdol, greš samo po zalet. Preprosto sem verjela vase in v svojo idejo. Potem je vse steklo kot po tekočem traku. Niti ne vem od kod je bilo potem toliko obiska, zanimanja in nakupov. Vse se je preprosto zložilo na svoje mesto," nam pripoveduje navdušeno.
Kljub temu, da so njeni planerji vse bolj priljubljeni in prepoznavni, prodajajo se tudi v knjigarnah, jo mika, da bi naredila novo Kickstarter kampanjo. Sicer je še vedno ponosna na svojo prvo, a zdaj ima več znanja. Dala bi večji poudarek na video vsebinah, vanje bi bolj vključila sebe in svojo zgodbo, saj je na koncu to tisto, kar ljudje kupijo. Pravi tudi, da bi kontaktirala več tujih medijev in blogerjev.
Za popotniške duše. Foto: PhotoNika Photography
Ne idej, mladim manjka akcije
Na vprašanje, ali mladim danes primanjkuje idej ali poguma odgovarja, da je idej dovolj, a težava nastopi, ko je potrebno te ideje realizirati. "Preveč se obremenjujejo z okolico in njihovim mnenjem. Pa kaj, če ti prvič, drugič, tretjič ne uspe. Tudi meni ni. Kjer je volja, je pot. Ko je učenec pripravljen, pride učitelj," položi na srce mladim. Ob tem še spomni, da tudi sama ni imela vez, poznanstev in znanja, ki ga ima sedaj. "Nisem obvladala birokracije in digitalnega marketinga, pa sem sedaj na dobri poti. Predvsem pa nisem imela vseh potrebnih sredstev. Ampak, kot sem že omenila, ko delaš s srcem, se vse ostalo zloži kot koščki sestavljanke."
Katarini ne manjka idej in načrtov za prihodnost. Napoveduje, da julija na prodajne police prihajajo novi planerji, skupaj z njimi pa tudi številne novosti, ki pa jih zaenkrat še ne želi razkriti.
Avtorica: Pia Pangos
Foto: TMP Tina Medvescek Photography, arhiv ustvarjalke
oddajte komentar