2.10.2017 ob 11:55
Ne zgodi se velikokrat, da nas, punce, povabijo na predstavitev oziroma testiranje avtomobila. Zato sem bila tokratnega napovedanega odkrivanja lepot Štajerske in Prekmurja z električnim avtomobilom BMW i3 seveda vesela. Sicer to ni bila moja prva izkušnja s tem avtomobilom, saj sem kot sovoznica pogosto na naelektreni vožnji z i3-ko, tako na krajših razdaljah po centru in pa tudi na morje smo se že parkrat odpravili.
En tak morski izlet z električnim avtomobilom je bil še posebno zanimiv, saj ravno tisti dan polnilnice niso delovale. In kot rahlemu skeptiku v to, da bi bil takšen avtomobil zame ok, je ta neprijetna izkušnja pripisala še en dodaten minus na tabelici ZA in PROTI. A ker določene revolucije v prometu zagotovo bodo, se rade volje pustim prepričati tudi v to, da v svoje mišljenje o elektriki v prometu dodam kakšen plus. Morda se sprašujete, zakaj sploh pomisleki. Zaradi cene avtomobila, zaradi dvoma, da so ti avtomobili okolju res bistveno prijaznejši (ne smemo pozabiti na način pridobivanja elektrike) in pa zaradi nenehne skrbi, ali bo baterija zdržala do cilja.
No, in ravno na ta zadnji dvom sem po dveh dneh z BMW i3 hitro pozabila. Takšen avtomobil te namreč na nek način vzgaja, uči te ravnanja z baterijo in varčevanja. Morda bo zvenelo nesmiselno, a ta avto te lahko nauči tudi boljše organizacije. Tako kot vedno poskrbimo, da bomo imeli dovolj baterije na telefonu, preprosto poskrbimo tudi za avtomobil. In i3 nas, če vozimo po pameti oziroma omejitvah, lahko brez težav popelje 200 kilometrov.
Zanimiv podatek se mi zdi, da je kar 80 odstotkov kupcev BMW-jeve serije I, takšnih, ki so prvič lastniki BMW-ja. Torej znamka dobiva nov segment voznikov. Dosedanji tipični voznik je namreč, diplomatsko rečeno, precej dinamičen udeleženec v prometu. Ja, to je zapisano zelo zadržano.
Pa jim po svoji izkušnji z BMW te dinamike niti ne zamerim več, saj so z i3 pospeški res VAU! Tako vznemirljivi, da se je težko upreti in ko je bila le možnost, sem tudi sama z veseljem fino pritisnila na gas. In kot veliki ljubiteljici avtomatikov, se mi je i3 prikupil še zato, ker že s spuščanjem gasa avtomobil zavira, kar sicer sprva zahteva nekaj naše pozornosti, a ko se navadimo, nam je v bistvu ta ena stopalka povsem dovolj. Razen v nenadnih situacijah, takrat bo seveda treba stopiti na zavoro.
In še beseda o dizajnu, za katero bi kdo pričakoval, da bo na samem vrhu zapisa, saj izkušnjo z električnim avtomobilom opisuje ženska … BMW-jeve značilne stroge linije so tu še bolj poudarjene, kar je meni zelo, zelo všeč. Si pa mislim, da i3 ni deležen nevtralnih opredelitev glede dizajna. Ti je všeč ali pa ti ni. Vmesne možnosti ni, saj je precej specifičen. No, meni je ta oblika avtomobila všeč, zanimive pa so mi tudi barvne kombinacije, ki jih ponuja. In naj izdam, da z novimi modeli i3 prihajajo še bolj drzne. Notranjost avtomobila pa je neverjetno prostorna, na sprednjih sedežih se počutimo res svobodno. Na odpiranje zadnjih vrat se je treba malce navaditi, sprednja in zadnja imata kljuki eno zraven druge in vrata odpiramo kot recimo odpiramo omaro, a i3 ni edini avtomobil s tem načinom, zato določen smisel zagotovo mora biti. Morda tako otroka lažje posedemo v otroški stolček?
Toliko besed, a sploh še nisem omenila tišine ob vožnji, ki je prav pomirjujoče fascinantna!
Ja, avto me je navdušil, še raje imam te majhne i-trojkice, avtomobil se mi zdi prav kulski in zlahka si v njem predstavljam mlade, modne in uspešne dame, ki ne gledajo le na instant trende, temveč živijo in vozijo neko svojo pot z jasno vizijo in dobro organiziranostjo.
Če v mojem zapisu pogrešaš bolj tehnične informacije o avtomobilu, te povsem razumem. Te najdeš na povezavi tukaj.
Avtorica: Daša Mavrič
Foto: Matjaž Očko
Več vsebin na to temo:
oddajte komentar